♡| 39 |♡

1.2K 26 11
                                    

♡ 39| Jakie zwierzę postanowiliście zaadoptować?

Thorin
Wspólnie postanowiliście, że zaadoptujecie młodego orła. Właściwie to sami nie wiecie, skąd wam się wziął taki pomysł, by zaopiekować się tym majestatycznym ptakiem, jednak wasza podświadomość podpowiadała wam, że tego właśnie potrzebujecie.

Fili
Pewnego razu, gdy poszliście na spacer do lasu, zauważyliście młodego psa myśliwskiego. Niemal od razu po ujrzeniu szczeniaka, powiedzieliście, że nie możecie zostawić go zostawić w tej paskudnej puszczy i jesteście zmuszeni do tego, by zaopiekować się tym maleństwem.

Kili
Może to zabrzmieć dziwnie, jednak wpadliście na głupi pomysł, by ukraść jajo jakiegoś przypadkowego smoka tylko po to, by wychować to wspaniałe stworzenie.

Legolas
Kiedyś, gdy chodziliście w centrum jakiegoś miasta, zauważyliście młodego lisa, który samotnie błądził po tamtejszych kamieniczkach, zwinnie unikając mieszkańców, czy powozów. Wtedy wspólnie uzgodniliście, że to stworzenie będzie wam służyć jako zwierzątko domowe.

Gimli
Sama tak dokładnie nie wiesz w jaki sposób, kiedy i gdzie, w waszym domu pojawiło się szczenię warga.

Aragorn
Postanowiliście, że zaadoptujecie kota. Bo właściwie, kto by wam zabronił?

Thranduil
Z tego co mi wiadomo - dostojny jeleń Thranduila poległ w Bitwie Pięciu Armii. Dlatego też postanowiłaś, byście wspólnie zaadoptowali takowe zwierzę.

Frodo Baggins
Ten uroczy Hobbit postanowił, że na urodziny kupi ci najpiękniejszego i najsilniejszego kuca, który był dostępny w Hobbitonie. Chciał, by ten uroczy zwierzak pomagał ci w noszeniu ciężkich zakupów zrobionych na targu, bądź służył ci jako tymczasowy pojazd.

𝐏𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞, 𝐈𝐦𝐚𝐠𝐢𝐟𝐲 | 𝐇𝐨𝐛𝐛𝐢𝐭 • 𝐋𝐎𝐓𝐑 ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz