♡ 1| Jak się poznaliście?
Thorin
Kiedy byłaś jeszcze niemowlakiem, zostałaś porzucona w lesie przez swoich rodzicieli. Balin, który uwielbiał chodzić tamtejszymi ścieżkami, znalazł ciebie pośród zielonych krzewów, w małym wiklinowym koszyku owiniętą w trzy, grube koce. Kiedy na ciebie spojrzał, od razu odparł, że to właśnie on ciebie wychowa. Jak możesz się domyśleć, Balin przyniósł ciebie do Ereboru, gdzie dorastałaś w towarzystwie Thorina.
Fili
Podczas obchodu, który wykonywałaś wraz ze strażnikami Leśnego Królestwa, byłaś świadkiem, jak jeden z krasnoludów był atakowany przez tamtejsze pająki. Niestety, poprzez jad, który płynął w żyłach mężczyzny, jego samoobrona niebyła za bardzo skuteczna. Westchnęłaś ciężko i zaczęłaś biec w stronę nieznajomego, zabijając po drodze inne zbliżające się pasożyty. Krasnolud spojrzał na ciebie z zaskoczeniem, ponieważ nie spodziewał się, że z pomocą przyjdzie mu naczelniczka strażników.
Kili
Przebywałaś w Rivendell, jako wierna druhna Lorda Elronda. Oznaczało to, że kiedy kompania przyszła do królestwa, to właśnie ty byłaś tą osobą, która jako pierwsza ich powitała. Kili od razu, gdy tylko pojawiłaś się w zasięgu jego wzroku, postanowił, że to tobie odda całe swoje serce.
Legolas
Tamtejszego dnia, w Mrocznej Puszczy, było organizowane ogromne przyjęcie z okazji urodzin króla Thranduila, na którym mieli pojawić się wszyscy władcy ze Śródziemia. Ty również musiałaś się pojawić, ponieważ wtedy miałaś poznać swojego przyszłego męża. Tak, dobrze przeczytałaś. Twój ojciec, Bard, zaplanował ci całą twoją przyszłość, dlatego ty nie mogłaś nawet odezwać się w tym temacie. Wasze małżeństwo miało oznaczać, że pomiędzy Esgaroth a Leśnym Królestwem panuje pokój.Gimli
Byłaś jedynym krasnoludem, który przeżył atak orków na Morię. Przetrwałaś dzięki doskonałemu ukryciu oraz jedzeniu, którym było mięso z martwych mieszkańców miasta. Siedziałaś w cieniu, w samotności, do czasu, gdy twoje ucho nie usłyszało charakterystyczny dla krasnoluda głos. Uradowana wychyliłaś się z kryjówki, mając ogromne przeczucie, że odgłosy nie wystąpiły tylko i wyłącznie w twojej głowie. Na twoje szczęście, okazało się, że w twoją stronę zbliżała się nieduża grupa osób, a w tym twój rodak.Aragorn
Twój ojciec był jedynym przyjacielem Arathorna oraz jego żony Gilraeny, który trzymał się ich najbliżej. Zawsze pojawiał się w najważniejszych momentach życia królewskiej pary, czy nigdy ich nie zdradził. Więc nie było w tym nic dziwnego, gdy ty i Aragorn, znaliście się od kołyski. Razem dorastaliście, razem rozwiązywaliście problemy, a nawet razem robiliście ogromne wygłupy.
CZYTASZ
𝐏𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞, 𝐈𝐦𝐚𝐠𝐢𝐟𝐲 | 𝐇𝐨𝐛𝐛𝐢𝐭 • 𝐋𝐎𝐓𝐑 ✔
فكاهة✔【 𝐙𝐀𝐊𝐎𝐍́𝐂𝐙𝐎𝐍𝐄 】✔ Zdaję sobie sprawę z tego, że książek takiego typu, jest naprawdę dużo, ale chciałam spróbować swoich własnych sił i napisać swoje preferencje. 𝐏𝐨𝐬𝐭𝐚𝐜𝐢𝐞, 𝐤𝐭𝐨́𝐫𝐞 𝐛𝐞̨𝐝𝐚̨ 𝐰𝐲𝐬𝐭𝐞̨𝐩𝐨𝐰𝐚𝐜́ 𝐰 𝐭𝐞𝐣 𝐤...