2. Bölüm

762 379 162
                                    

Yazım yanlışlarım olursa affedin
Umarım hikayemi beğenirsiniz
Vote ye yorumlarınızı bekliyorum:))

Ders hızlı bir şekilde geçmişti. Tenefüs zili çalınca hoca bana dönerek "söyle seni sınıf wp grubuna alsınlar" dedi.
Al işte ya sınıftaki bütün apaçiler telefon numaramı öğrenicek.
Hoca sınıftan çıkınca herkes başıma toplandı. Ama yanımdaki kız hiç birinin soru sormasına izin vermeden "gel sana okulu gezdiriyim" diyip beni sınıftan çıkarmıştı.

Okulun gerçekten büyük bir kantini vardı ve boş bir masa bulmak hiçte zor değilde.
"Derste tanışma fırsatımız olmadı ben Helin"
diyip samimi bir şekilde elini uzattı bende nazikçe gülümseyip hafifçe elini kavradım.

Biraz hobilerimizden bahsederken zaten çok da uzun olmayan teneffüsün nasıl bittiğini bile anlamamıştım.
Okul labirent gibiydi ama umarım bir kaç güne öğrenirdim.
Helinle yavaş yavaş yürüyerek sınıfa girdik. Sırama geçtim ve Helin'e dönerek "şimdi ki ders ne" diye sordum.
Helin tam cevap vericekken arkamdaki çocuk "Fizik" diye cevap verdi. Arkama dönüp "sana sorduğumu hatırlamıyorum" dedim ve önüme döndüm. Arkamdaki çocuk bişey dememişti yanındaki çoçukla fısıldıyarak bir şeyler diyorlardı sadece.

35 -40 yaşlarında bir adam sınıfa girdi. Gözü sınıfta dolandıktan sonra bende durdu ve yeni misin? diye sordu.
Yeni misin? nedir yav yeni mi geldin?/ yeni mi kayıt oldun? demek varken yeni misin de ne kıyafet miyim ben
Sadece kafamı sallamakla yetindim. Zaten dersi dinlemeyi düşünmüyordum. Ortama bakıp uyuyan birilerini görürsem direkt uyku moduna geçicektim.

Çünkü
Madde 1: Hayatta en hakiki mürşit uykudur.

Madde 2: Uyku çinde de olsa gidip uyuyacaksın.

Madde 3: Uyu ne olursan ol uyu.

Hey hey diye dürtülmekle güzel uykumdan uyanmıştım. Arkamda oturan adının Yağız olduğunu Helinden öğrendiğim çocuk "eğer disiplinlik olmak istemiyosan uyan" diye söyleniyordu.

Sadec hı diyebildim.
Sonra fizik hocasının "Hayal Yüce" dediğini duydum.

Eğer soru sorararsa sıçmıştım çünkü fizik en nefret ettiğim derstti.

Düşüncelerimden sıyrılıp "Evet" dedim.
Kızım yoklama alıyorum evet nedir ya hasbinallah diye söylenirken.

Ben soru sormadığı için seviniyordum. Derste uyumama rağmen yok yazılmadığım için mutluydum. Yağız denen çocuğa dönüp "saol" diye mırıldandım.
Alayla gözlerini pörtletip "aa sen teşekkür edebiliyor muydun yoksa bu ölümlü fani kulaklarım yanlış mı duyuyor."
Bunu demesinin ardından göz devirmekle yetindim.

Diğer derslerde öyle böyle geçtikten sonra eve ulaşabilmiştim.
Kapıyı anahtar ile açtıktan sonra mutfakta ve oturma odasında bana meraklı gözler ile bakan annem ve babam ile karşılaştım.
"Şu an yorgunum sadece yatığma uzanmak istiyorum akşam yemeğinde konuşuruz" diyip merdivenleri çıkmaya başladım.
Çantamı odamda herhangi bir yere fırlatıp üstümdekilerden de kurtuldum ve pijamalarımı giyip yorganın içine girdim.
Ankarada en yakın arkadaşım olan Beril ile biraz mesajlaştıktan sonra akşam yemeği için mutfağa indim.
Uzun bir aradan sonra ilk defa ailecek güzel bir yemek yemiştik bu gün okulda olanları anlattıkdan sonra bilgisayardan bir film açtım ve onu izledim sonrada uyudum.

Umarım bölümü beğenmişsinizdir
Sizleri çok seviyorum❤
Desteklerinizi bekliyorum

Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin