1. Bölüm

1.2K 424 230
                                    

Umarım hikayemi beğenirsiniz
Yazım yanlışlarım olursa affedin
O zaman sizi çok tutmadan ilk bölümle başbaşa bırakıyım

Sabah o iğrenç alarmın sesiyle uyandım. Normelde anneler çocuklarını öperek uyandırır dimi beni annem genelde soğuk su ile ıslatarak uyandırmayı tercih ediyordu. Annem odaya gelmeden yatakta doğruldum. Tavana bakarak hayatı sorguluyordum. Yaşadıklarımı, yaşıyacaklarımı Ankara'dan İstanbula taşınmak zorunda kalmıştık. Sorun da bu işte zorunda kalmıştık.
Ankarada çok güzel bir hayatım vardı.

Herneyse birazda kendimden bahsediyim ben Hayal. Lise 4 öğrencisiyim. Bu gün hayatımın ilk günü. Doğruyu söylemeliyim ki çok heyecanlıyım. Umarım her şey yolunda gider.
.....
"Hayaalll beni çıldırtmak mı istiyorsun"
Diye odaya girdi annem. Hemen ellerimle kafamı siper alıp "anne bak kalktım şimdi sakin ol ve o terliği yavaşça yere bırak". Annem bana anlamsızca bakarken bi anda gülmeye başladı sonra hemen cidileşip "hadi üstünü giyinde daha ilk günden geç kalma" dedi ve odadan çıktı. Annemde böyleydi işte. Hayır annem ikizler burcu değil. Sonra oyalanmadan üstüme oversize bir sweat geçirdim altımada bana kalsa eşofman giyerdim ama pantalonumu geçirip kapının yanında duran çantamı alıp odadan çıktım.

Aşağıya inince "oooo Hayal hanımlarda kalkmış" dedi annem. Annecim kocaman öpüyorum, şu an trip çekçek havamda değilim bir dahaki sefere hatırlatırsın. Hadi ben kaçtım diyip kendimi dışarı attım. Dizilerde olurya hemen taksi gelir. Yoo hiçte öyle bişey olmadı 2 saat taksi bekledim. Tamam biraz abarttım 15 dk da uzun bir süre ama. Okula 1 kez gelmiştim kayıt için ve inceleme fırsatım olmamıştı oldukça güzel bir okula benziyordu. İnşallah içindekilerde öyledir diye düşünürken içeri girdim. Tamam biraz geç kalmış olabilirim 5dk cık. Herkes sınıfındaydı. Nöbetçi öğrenciye müdürün odasını sordum. Müdürümüz klasik müdür teriminin tamamen dışındaydı. Fit ve yakışıklıydı. Oldukça garip diye düşünürken "kızım duyuyor musun diye"bir ses ile düşüncelerime ara verdim.

"12-C tamam mı? Bişey olursa gelebilirsin."

"Tamam hocam"

"Nöbetçi öğrenci sana sınıfını gösterir."
Uzun korikorda sadece ikimiz vardık

"Merhaba ben Doruk. Sınıf arkadaşıyız. Senin adın neydi?"

"Hayal" dedim sadece.

"Pek konuşmayı sevmiyoruz sanırım."

"Pardon bu gün biraz dalgınımda"

"Anladım."

Sonra durdu ona sorarcasına bakarken.
"Ne oldu" diye mırıldandım.

Çenesiyle bir yeri göstererek

"Çünkü geldik" dedi. Kafamı çevirdiğimde 12-C yazısıyla karşılaştım.

"Teşekkür ederim Doruk. Doruktu dimi?"

"Evet bi sorunun olursa aşağıdayım sana iyi dersler küçük hanım" dedi gülümseyerek uzaklaştı. Sonra kendime gelip kapıyı iki kez çalıp içeri girdim sınıftaki herkesin kafasın bana dönünce bir an garip hissettim ilginin bende olması beni germişti. Sonra içeri girdim.
"Sen yeni öğrencimiz olmalısın" dedi orta yaşlarda tatlı bir kadın.
"Evet ben yeni kayıt oldum" aynı onun gibi gülümsiyerek.

"Anlat bakalım kendini."

Şu kendini anlatma işinden nefret ederdim ama katlanıcağız artık.
"Ben Hayal Yüce. Buraya Ankaradan yeni taşındık. 18 yaşındayım ve fizik dersini sevmem."

Sonra sınıfta bi kıkırtı çıktı. Fizik dersini sevmemeleri beni mutlu ederidi.

"Niye Ankaradan İstanbula taşındınız diye sordu?"

Hocaya dönüp "Özel" diye cevaplayıp bir şey demesini beklemeden arka sıranın bir önünde, bir kızın yanına geçtim. Yerime otururken arkamdaki iki çocuk bir şeyler hakkında konuşuyorlardı  ama onları dinlemeden sırama yerleştim.

Hoca arkamdaki çocuklara bakarak "Aaa sesiz olun ama" diye bağırınca bi anda herkes suspus oldu.

Sizleri çok seviyorum
Kurgumu beğendiyseniz vote ve yorum atmayı unutmayın❤
Hayal karakterini nasıl buldunuz?

Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin