Keyifli okumalar..
♡♡♡Okul çıkışında Helinle birlikte avm ye gittik.
Parti için kıyafet alıcaktık. Ne kadar o partiye gitmek istemesemde Yağız bey için güzel planlarım vardı(!).Müdür yardımcısının odasına gittiğimde de
yeni gelen öğrenciler ile eski öğrencilerin kaynaşması için yaptıkları uygulamayı anlattı ve daha sonra görevimizi ve bu görevi kiminle yapıcağımı söyledi.Helinle avm'ye geldikten sonra Helinin istediği lüks bir mağzaya girdik ve elime tutuşturduğu kıyafetleri denemek üzere deneme odasına geçtim.
İlk denediğim elbise derin gögüs dekoltesi olan parıltılı ve pullu mini bir elbiseydi.
Ama kendime yakıştırmadığım için bu elbiseyi almadık.İkince denediğim kıyafet ise siyah gayet kibar duran dizimin hemen dibinde biten bir elbiseydi.
Bir kaç kıyafet denedikten sonra en içime sinen Helinin de çok beğendiği, pudra pembesi dizimin yaklaşık 1 karış üstünde biten güzel bir elbise alabilmiştik.
Helinede siyah balon kollu, belden kabarık şifon olan mini bir elbise almıştık.
Yaklaşık 2 saat sonra partide giyeceğimiz ayakkabı, kıyafetlerimize uygun güzel aksesuarlar aldıktan sonra zorla Helini avmden çıkartabilmiş eve gitmek üzere bir taksi ye yerleşmiştik.
Akşam yemeğini beraber yiyebilmek için onu zorla bizim eve getirmiştim.
Evde tek başıma çok canım çok sıkılıyordu ve Helinin bu gece burda kalması için annesinden izin almıştık. Annesi çok tatlı bir kadındı bizi çok uğraştırmadan hemen izin verdi.
Akşam yemeğimizi yedikten sonra benim odama geçip müzik açıp pijama partisi yaptık.
Kendime en sevdiğim mini mouseli mor pijamamı seçtim ve Heline de sünger bob'lu sarı pijama takımımı verdim.
Çılgınlar gibi dans ettik.
En son kuzenimle bu kadar eğlenmiştim o da 6 ay önceydi zaten.
Saçma sapan fotoğraflar çekildik ve güzel bir korku filmi açıp bu gün marketten aldığımız abur cuburları yedik.
Çok güzel bir gece geçirmiştim.
Stresten uzak güzel bir gece geçirmiştim.
Ankaradan buraya taşınırken böyle güzel arkadaşlar edineceğimi ummuyordum.
Yeni şehirler bize hep kötü şeyler kazandırmazmış bunu öğrendim.
Tek boş yer o kızın diye yanına oturduğum kız benim en iyi arkadaşım olmuştu, dostum olmuştu, bana yaşadıklarımı unutup güzel temiz bir sayfa açmama yardımcı olmuştu.
Demekki bir şeyler değişmeye başladı.
Sizce görev arkadaşı kim?
Yazım yanlışlarım olursa affedin :)
Vote ve yorum atmayı unutmayın👁👄👁1 k olmuşuz okuyup destek olan herkese çok teşekkür ederim bebişler ♡!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat
HumorAnkara'dan İstanbula taşınmak zorunda kalan bir kızın hikayesi Yaşadıkları, yaşayacakları beraber öğrenmek istiyorsanız doğru yerdesiniz Sizleri biraz güldürüp,kafa dağıtmanız için bir kitap