8. Bölüm

253 104 89
                                    




Selamlarrr..
Keyifli okumalar ^^
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın : )


Ne yapıcağımı bilemediğim için etrafıma bakıyordum.

Helin de ortadan kaybolmuştu zaten. En sonunda bir cevap vermem gerektiğini anladım ve tam cümleye başlıyordum ki Burağın gelip  "üzgünüm beyler kankalığın bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak ilk dans hakkı benimdir" dedi kimsenin cevap vermesini beklemeden beni kolumdan tuttu ve dans pistine doğru götürdü.

Ben daha neler olup bittiğine anlamamışken, Burak ile çoktan dans etmeye başlamıştık bile.

-"Hadi yine iyisin bu iyiliğimi unutma. Bana borçlandın Hayalcik."

-"O değilde Yağız aşkım bana çok kötü bakıyor bu kötü bir fikir miydi acaba."

-"Eğer bana küserse ya bizi barıştırırsın ya da bana yeni bir vans alırsın"

-"Kırmızı olursa iyi olur"

-"Hayal dünyaya geri mi dönsen napsan acaba"

-"Hayal"

-"Hayal"

Ben ise sadece "hığğ" diyebilmiştim.

Bi andan Burak her zamanki gibi yanımda saçmalarken bi andan da bize doğru yaklaşan Yağızın ne yaptığını anlamak için ona bakıyordum.



Yağız'dan


Dans pistinde dans eden Burak ile Hayal'e doğru ilerlerken, birden ceketimin cebindeki telefonumun titremesiyle müzikten dolayı daha iyi duyabilmek için balo salonundan dışarı çıktım.

Gelen aramayı kabul ettim ve telefonu kulağıma dayadım.

"Oo siz bizi ararmıydınız Yağmur Hanım.
Yine ne işiniz düştü bakalım".

-"Ben İtalyalar'dan kalkıp senin için buralara geliyim. Bir de üstüne iki saat İstanbul trafiği çekiyim.
Çok yorgunum, başım ağrıyor.
Nerdeysen hemen gel, kapıda kaldım".

Yağmurun böyle demesi üzerine hemen telefonumda mesaj uygulamasına girdim ve Burağa "Hayale göz kulak olmasını ve partiden sonra eve bırakmasını" yazdım ve vale den arabamı teslim alıp eve doğru sürdüm.

Hayal'den

Yaklaşık bir buçuk saat sonra sıkılıp Burak ile eve dönmek için taksi çağırmıştık.

Eve geldiğimde saat geç olduğu için büyük bir ihtimalle annem ve babam uyumuştu.
Sesiz adımlar ile odama çıktım ve üzerimizdeki sıkı elbiselerden kurtulup rahat pijama takımımı giydim.

Sonra yüzümdeki boyalardan kurtulmak için banyoya gittim ve yuvarlak makyaj pamuğunun üstüne,makyaj çıkarıcı sürüp yüzümde rastgale gezdirmeye başladım.

Sonunda eski Hayal e geri döndüğümde kendimi yatağa bıraktım. Bu gece zor bir gece olmuştu ve baya yorulmuştum.

Bu gece olanları biraz düşündükten sonra yorganın altına girdim ve elime telefonumu aldım. Sosyal medya hesaplarımda biraz dolaştıktan sonra yarın kalkmak için saat 11.00 a alarm kurdum ve telefonumu kapatıp yanımdaki komidinin üstüne bıraktım.

Yarın cumartesiydi ve benim en sevdiğim gündü belki Helin ile dışarı çıkıp bir şeyler yapabilirdik.

Sonra yanımdaki abajuru kapattım ve yorganı biraz daha üstüme çektim. Telefonuma gelen bildirim sesine aldırış etmeden gözlerime direnmeyip gözlerimi kapattım ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.

Uykunun ne zamandan beri kolları var.
Sorgulamayın.



Bölüm nasıl olmuş?

Yağmur kim?

Yazım yanlışım olduysa affedin : )

Bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın desteklerinizi bekliyorumm..

Sevgiyle kalın hoşçakalın..
Öpüldünüzzz ♡♡


Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin