Fatih Akın Seyitoğlu ~ Asiye Dalkıran
♦️ ♦️ ♦️
"Hop birader! Dikkat etsene, senin yüzünden çizimlerim yere düştü."
Şu hale bak, dikkatsiz herifin tekiyle çarpışmıştık ve elimdeki tüm kağıtlar yeri boylamıştı. Gerçi adamın elindeki dosyalar da yere düşmüştü ama beni ilgilendiren kendi çizimlerimdi.
"Affedersiniz hanımefendi, dikkatsizliğimi mazur görün."
Birden kulağıma fazla kibar ve sakin gelen sesle adama odaklandım. O nasıl bir giyim tarzıydı be! Yana yapıştırılmış kumral düz saçlar, son düğmesine kadar iliklenmiş bir gömlek, boynunda papyon, aynı şekilde düğmeleri kapalı bir yelek ve kumaş pantolon. Ne kadar da sıkıcı ve klasik bir giyim tarzı.
Çoktan eğilip yerdeki kağıtları toplamaya çalışan herife yardım etmek için eğildim. Şimdi buna bıraksam çizimlerimi mahvederdi.
"İyi, önüne bak bir dahakine."
"Tavsiyenize uyacağım hanımefendi, şahsi eşyalarınıza bir zararım dokunmamıştır diye umut ediyorum."
"Dokunmaz dokunmaz, tamam ver hadi onları bana."
"Buyurun."
Bu ne kibarlıktı ya hu. Sinirlerimi bozmuştu.
"Eyvallah da yirmili yaşlarında gözüken biri için fazla sıkıcı bir giyim tarzı ve konuşma değil mi?"
"Üslubum sizi rahatsız mı etti? Affedin lütfen lakin kötü bir amacım yoktu, yanlış anlaşılmak istemem."
"Off tamam tamam sürekli affedin affedin diyip durma."
Epey garip biriydi ve sinirlerime dokunmuştu. Ne gerek vardı bu kadar kasılmaya? Benim için fazla kibardı, kasıntı herif.
"O zaman iyi günler dilemek durumundayım hanımefendi. Kısıtlı bir zaman içerisindeyim."
"İyi git tabi, sana da iyi günler beyefendi (!)"
Adam kendi dosyalarını alıp giderken onun aksine benim hitabım alaycıydı. Evet beyefendiydi ama biraz fazla beyefendiydi. 80'lerin İstanbul'undan fırlamış gibi bir oyalı mendili eksikti. Tuhaf herif.
♦️ ♦️ ♦️
Yayınlanma: 30.01.2021
Bana İyi Gel'den sonraya sakladığım bir kurgu daha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyefendi
Algemene fictieFatih Akın Seyitoğlu ~ Asiye Dalkıran ♦️ ♦️ ♦️ Asi, bencil ve agresif yaramaz küçük bir kız. Sıkıcı, olgun ve kibar, fazlasıyla kibar bir adam. * * * "Ne kadar sıkıcı bir adamsın ya. 80'lerden fırlamış gibi bir hal...