(Pohled třetí osoby)
Už jsou to dva měsíce od doby, co tito dva chlapci zahájili svůj vratký vztah po oné společně strávené noci. Během těchto dvou měsíců se toho moc nezměnilo, Haru Rina stále bezpodmínečně miloval a Rin si stále nebyl na 100% jistý svými city.
Oba chlapci se rozhodli, že bude lepší, když budou svůj vztah tajit, ani jeden z nich nechtěl, aby to ostatní řešili v případě jejich neúspěchu. Haru se neustále snažil Rinovi dokazovat, jak moc ho miluje a Rin se tomu nebránil, neměl důvod. Koneckonců, modrooký chlapec byl někdo, komu na Rinovi a jeho citech skutečně záleželo.
Jediný kdo o těch dvou něco tušil, byla Gou, která si všimla, jak často se Rin usmívá do mobilu a jak skoro každý den odchází pryč z domu. Taky si všimla pár znamének lásky na Rinově těle, protože si Rin zapomněl oblečení v pokoji a tak šel z koupelny jen s ručníkem kolem pasu.
Makoto nemusel nic tušit a hádat jak to mezi těma dvěma je. Byl si zcela jistý, že spolu ti dva chodí. Konec konců, Haru se mu přiznal, že spolu spali a Makoto si všiml, jak často k němu Rin chodí. Navíc si i všiml, jak od něj občas vychází neučesaný a celkově neupravený. Navíc ty dva jednou dalo by se říct přistihl na rande.
Šel se ten den zrovna projít po písečné pláži a užíval si pohled na klidnou vodu, na které se od malých vlnek odrážel odraz slunce. Prošel kolem dětí, které stavěli mohutný hrad z písku za pomoci kyblíku, lopatiček a různých báboviček. Musel se nad tím pohledem pousmát, moc dobře si pamatoval, jak stavěli podobný hrad jeho sourozenci.
Také si pamatoval na to, jak se s Nagisou, Haruem a Rinem jako malé děti nedokázali shodnout na tom, jak bude jejich úchvatný hrad vypadat. Rin chtěl udělat vstup ve tvaru obrovské žraločí tlamy, zatímco Nagisa chtěl vstup ozdobit mušlemi, které našel v okolí. Kdyby o této věci rozhodoval čistě jen Haru, vypadal by jejich hrad tak, že by to byla jen obrovská díra plná vody.
Makotovi bylo v podstatě jedno, jak by jejich hrad vypadal, hlavně aby byly všichni spokojení. I tak ale uvnitř sebe s jejich návrhy nesouhlasil. Nakonec se čtyři chlapci začali hádat a rozhodli se, že si dají plavecký závod a ten kdo vyhraje, bude moct určit, jak bude jejich hrad vypadat.
Závodili od jejich vyhrazené oblasti s hradem až k nedaleké bojce. Všichni vlezli do vody a poté, co to Nagisa odstartoval začali plavat ke svému cíli. Závod dopadl tak, že těsně vyhrál Haru, což se Rinovi moc nelíbilo, protože neustále tvrdil, že doplavali nastejno. Nakonec všichni chlapci vylezli z vody a za doprovodu Rinových nadávek na Haruovu osobu došli až na místo jejich- cizího hradu.
Všechny chlapce dost zarazilo, že na jejich speciálně vyhraném místě si stavěla hrad Rinova mladší sestra Gou a aby toho nebylo málo, pomáhala jim s tím Rinova máma, která všech pět dětí hlídala. Rin si okamžitě začal stěžovat, že to bylo jejich místo na hrad, ale jeho mamka mu řekla, že si šli přece hrát do vody a Gou chtěla stavět hrad, na který se oni podle jejich slov vykašlali. No a tak jejich stavění hradu skončilo rychleji než začalo.
Ale zpátky k těm dvěma a jejich rande. Makota se procházel ještě nějakou dobu, než si všiml, jak z vody kus od něj vylézá Haru. Ani ho to nepřekvapilo, chodil sem plavat vážně často. Krapet ho ale zarazilo a zároveň potěšilo to, když se Haru vydal k dece, na které někdo ležel na břiše a nejspíš spal.
Makota tedy svůj plán pozdravit Harua odložil a rozhodl se sledovat, kdo je ona osoba, na kterou v danou chvíli perfektně neviděl. Haru si sedl na deku a pohladil ležící osobu po zádech, což mělo za následek, že osoba vyletěla do sedu spolu se slovy: ,,Zbláznil ses?! Víš jak je to ledo-" Ani to nestihl doříct, jelikož ho zastavili Haruovy rty na těch jeho.
Makoto zůstal pár vteřin jen zaraženě zírat na Harua, který se na tenké dece líbal s Rinem. Nakonec se jen pousmál a s myšlenkou, že jsou ti dva konečně pár se pomalu vydal domů.
/*/*/*/*/*/*/*/*/*/
Tak jo, čeká nás už jen posledních pár kapitol a poté tato kniha končí
ČTEŠ
Jestli si s ním.. si jen pouhý sen 2 (Dokončeno)
FanfictionPokračování příběhu Jestli si s ním si jen pouhý sen. Už je to nijaká doba co se Rin a Haru přestali bavit. Rin byl na Harua naštvaný a Haru... no ten neměl odvahu se Rinovy byť jen podívat do očí. Co se ale stane když......