(pohled třetí osoby)
,,Rine, jsem tak rád, že jsi zavolal." ozval se Sousukeho hlas téměř okamžitě a na jeho tváři pohrával drobný úsměv. Neuvěřitelně moc si vyčítal to, co tehdy udělal, ale ještě mnohem víc si vyčítal to, že nechal Rina odejít.
Rin si sedl na postel a přemýšlel, co by měl říct. Byl nervózní a v hloubi duše ani sám nevěděl, jakým směrem chce, aby se jejich rozhovor upínal. ,,Otravoval si mou sestru, bylo jasné, že zavolám." řekl nakonec pevným hlasem, ačkoliv se cítil velmi nejistě.
,,Jistě.. Rine vážně mě mrzí to, co jsem udělal. Byla to chyba a já idiot si to uvědomil až moc pozdě." řekl Sousuke a úsměv z jeho tváře zcela zmizel. Až moc dobře věděl, jakou chybu udělal a litoval toho. Ano, sám se teď považoval za naprostého hajzla, který ublížil Rinovi tím nejhorším způsobem.
Ale nechtěl to nechat jen tak, nelhal Rinovi, možná trochu. Chtěl by ho zpátky, ale na druhou stranu si uvědomoval, jak moc mu ublížil a věděl, že není moc velká šance na to, aby se k němu jeho milovaný Rin vrátil. Věděl, že má Rin nového přítele a v hloubi duše mu to přál.
Byl rád za to, že má Rin někoho, komu na něm záleží a s kým je Rin šťastný. Rinův úsměv zařazoval to seznamu těch nejkrásnějších věcí v jeho životě. I tak by ale vedle Rina snesl kohokoliv jiného, než Harua.
Nikdy tomu emoce neprojevujícímu, makrelami posedlému plavci nevěřil. Přišlo mu na něm něco divného a prostě mu na něm něco nesedělo. Možná za to mohlo i to, že chtěl mít Rina jen a jen pro sebe a jeho neuvěřitelná žárlivost.
I přes to ale chtěl, aby byl Rin šťastný ať už s ním, nebo bez něj. Ale proč si ze všech na světě Rin vybral zrovna Harua? To Sousuke prostě nemohl pochopit.
Až moc dobře si vzpomínal na to, jak právě na modrookého plavce Rin nadával a proklínal jeho vodou posedlou duši. Nejspíš za to mohla Rinova soutěživost a nesnesení prohry, i tak ale Sousuke věděl, že v tom je něco víc a i přes to, že se Rin a Haru přátelili, věděl, že mu Haru v minulosti něco udělal a Sousuke věděl, že mu to Haru určitě udělá znovu.
Vždycky chtěl Rina chránit, ale bylo to dost těžké, když nevěděl, před čím ho má vlastně chránit. Nevěděl, co mu Haru udělal a nechtěl mu to říct. Takže se Sousuke uchýlil k jediné možnosti, kterou měl. Chránit Rina před Haruem.
/*/*/*/
Tak vás vítám u další kapitoly
Názory?
Co si myslíte, že Haru Rinovi v minulosti udělal?
ČTEŠ
Jestli si s ním.. si jen pouhý sen 2 (Dokončeno)
FanficPokračování příběhu Jestli si s ním si jen pouhý sen. Už je to nijaká doba co se Rin a Haru přestali bavit. Rin byl na Harua naštvaný a Haru... no ten neměl odvahu se Rinovy byť jen podívat do očí. Co se ale stane když......