19

342 23 6
                                    

(pohled třetí osoby)

,,Rine dost." řekne Haru když se ho Rin pokusí políbit.

Rin se zarazil a nechápavě se podíval na Harua. ,,Proč?" 

,,Děláš to jen protože jsi dlouho nikoho neměl a ne protože by ti na mě záleželo."

,,Mě na tobě ale záleží." řekne Rin dřív než si vůbec něco uvědomí.

,,Tobě... na mě záleží?" zeptal se dost zaraženě Haru a poté co Rin nepatrně přikývne ho povalil na postel.

Rin ho téměř okamžitě převalí pod sebe a políbí ho, Haru se zapojí a začne z Rina sundavat oblečení. O pár minut později už byli oba zcela bez oblečení. Hleděli si navzájem do očí které byli plné chtíče. Oba věděli že dnes, právě teď, bude jejich společné poprvé, aniž by to Rin věděl toto bylo Haruovo poprvé, chtěl své poprvé zažít právě s Rinem a to se mu nyní splní. I přes to, že věděl že je Rin o dost zkušenější než on byl nervozní. 

,,Rine já..." řekl nejistě Haru a zadíval se do Rinových krásných očí.

,,Ano?" zeptal se Rin a pohladil Harua po tváři.

,,Ještě jsem to nedělal..." řekl potichu černovlásek a uhl pohledem. Cítil jak rudne a cítil se trapně. Měl strach, bál se, že to Rinovy bude vadit a odkopne ho. 

To co mu ale Rin řekl ho zaskočilo. ,,Tak nevinný, to ses šetřil pro mě?" Rin měl opět svůj dominantní hlas a Haru se zachvěl.

Chtěl Rina hodně moc, možná proto se rozhodl ho trochu podráždit. ,,Ano pane~"  

Všiml si Rinovi reakce, toho jak se mu vzrušením rozšířili zorničky, jak se jeho dech zrychli. Nakonec se odhodlal k tomu Rina políbit.

Rin mu polibek okamžitě oplatil a převzal na něm dominanci. ,,Věř mi bude to v pořádku." řekl klidně Rin. ,,Půjdeme na to pomalu." dodal a zase ho políbil.

Haru celý rudý přikývl a čekal na to co Rin udělá.

Jestli si s ním.. si jen pouhý sen 2 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat