(Pohled třetí osoby)
Rin se stále celkem rozhozený vydal do svého pokoje, kde se pro jistotu zamknul. Nechtěl riskovat to, že by v případě jeho naštvání začal ničit věci ve svém okolí a jeho sestra mu vtrhla do pokoje. Ačkoliv do jisté míry pochyboval, že by to udělala potom, co se stalo posledně.
Jednou měl pořádný záchvat vzteku, jehož následkem byl nákup nového nábytku, který jeho menší záchvat nepřežil. Teď už si nebyl jistý, co jeho vztek zapříčinilo, zdali to bylo to, že prohrál závod, nebo to že si někdo myslel, že je ve skutečnosti holka.
Každopádně si až moc dobře vzpomínal na to, jak jeho mladší sestra vešla do jeho pokoje, aniž by si toho její starší bratr všiml. Přišla až za něj a nejistě a zároveň krapet vyděšeně se ho zeptala, co se stalo.
Rin se jí lekl a jeho uleknutí spolu se vztekem zajistilo to, že do své sestry podvědomě strčil, aniž by si to uvědomil. Jeho sestra dopadla na poličku, o jejíž roh se praštila hlavou. Rin si téměř okamžitě uvědomil, co nevědomky způsobil a okamžitě zavolal rodiče.
Jeho sestra naštěstí byla v pořádku, jen má doteď drobnou jizvu na zadní části hlavy, naštěstí si ji přes vlasy nikdo nevšimne. Rin si až moc dobře vzpomínal na to, jak jeho jinak klidná mamka zuřila, což nejspíš zapříčinil strach o její mladší dítě, čemuž se Rin ani nedivil.
Rin si povzdechl a radši vzal do ruky telefon. Teď není nejvhodnější doba na to, vzpomínat na minulost. Nejistě odemkl mobil a vyskočilo na něj 24 zmeškaných hovorů a 12 zpráv. Většina byla od Sousukeho a Rin musel uznat, že je jeho bývalý přítel značně vytrvalý. Až na jeden telefonát a dvě zprávy od Harua.
Nejdřív otevřel zprávy od Harua a uvnitř ho potěšilo to, že se o něj jeho přítel tolik strachuje.
Už si dorazil domů?
-Odesláno od HaruaNapiš mi že jsi v pořádku, vím že je zbytečné se o tebe bát, ale nechci riskovat, že se ti něco stane.
-Odesláno od HaruaNajel na napsání nové zprávy a s drobným úsměvem na tváři odepsal svému příteli.
Jsem doma a v pořádku, nemusíš se bát.
-Odesláno od RinaPoté co zprávu odeslal se zhluboka nadechl a otevřel zprávy od jeho bývalého přítele. Zavolá mu podle toho, co se v nich píše. Buďto mu zavolá, nebo mu napíše ať mu dá pokoj a zablokuje si ho. Jednoduché.
/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/
Ještě jednou se omlouvám, že minulou sobotu nevyšla kapitola, ale dělala jsem na dost důležitém školním projektu a absolutně jsem nestíhala.
Dnes vyjde ještě jedna kapitola
Co si myslíte, že mu Sousuke psal?
ČTEŠ
Jestli si s ním.. si jen pouhý sen 2 (Dokončeno)
FanficPokračování příběhu Jestli si s ním si jen pouhý sen. Už je to nijaká doba co se Rin a Haru přestali bavit. Rin byl na Harua naštvaný a Haru... no ten neměl odvahu se Rinovy byť jen podívat do očí. Co se ale stane když......