.

520 44 3
                                    

Öncelikle merhaba! Bir konu hakkında konuşmayı rica ediyorum. Son derece beni rahatsız eden bir konu ve üstten bakan bir kişi gibi algılanmamak için ertelediğim bir konu.

Anlıyorum, çoğunuz bir dönemden geçiyor ama o dönemin dengi ben değilim. Yöneliminizi yeni fark etmiş olabilirsiniz ve bunun heyecanı da olabilir ama gelip beni buna yer etmeniz tuhaf hissettiriyor.

Bunu yapanları anlıyorum çoğunuz küçük yaşta, o ergenlik dediğimiz heyecana yeni atılmış durumda. Bir kız arkadaş vesaire edinmek istiyor eşcinsel olduğu kanısına varıp ve en kolay bir kız arkadaş edinme yöntemi olarak da sosyal medyayı görüyor ve ilk gördüğü, eşcinselliği kesin olan birine yazıyor. Lütfen beni bu durumun içine sokmayın.

Ben burada sadece kitap yazıyorum. Amacım bu. Sorunlarımı çözmek, bir kız arkadaş edinmek vesaire gibi bir amacım yok olmadı da.

Bahsettiğim kişilerin bana gelme şekli ise hiç değişmiyor. "Bir sorunun mu var?" "Kitapların çok depresif iyi misin?" vesaire vesaire..."To My Beloved Planet" ve "My Black Lonelines" kitaplarının yorumlarına bakarsanız bu tür yorumları çok rahat görebilirsiniz.

Sevgili okurlarım, lütfen sadece kitaplarımı okuyun, kitaplarımı anlamaya çalışın benim sıkıntılarımı değil. Anlıyorum niyetiniz çok güzel ama eğer büyük bir sorunum varsa anlatacağım kişi bir psikolog veya ailem olur başka biri değil. Elbette benimle konuşmak isterseniz her zaman buradayım. Üzüldüğünüz şeyleri de dinleyebilirim. Her şeyinizi anlatabilirsiniz çözüm yolu sunabilirim. Ama rica ediyorum sanki büyük bir depresyon veya psikolojik bir rahatsızlığım varmış gibi algılayıp karşınızdakini incitebilecek cümlelerle yazmayın lütfen.

Ve kitaplarım depresif olduğu için çok sert eleştiriler alıyorum, eleştiri de değil aslında. Eleştiri adı altında yapılmış aşağılama ve hakaret. Ağladığı için kitaba küfreden, ağladığı için psikolojimi sorgulayan...

Kitaplarımın hepsinde etiket olarak "angst" yazısı yer alıyor. Lütfen kaldıramayacaksanız okumayın ya da okuduysanız beni ve kitapları suçlamayın. Kendiniz istediniz, kendiniz okudunuz. Kimseyi zorla okutturmadım.

Umarım dikkate alınırım okuduysanız teşekkür ediyorum. İyi günler diliyorum.

~To My Beloved Planet~ GXGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin