0.6

1.3K 128 15
                                    

Vera: Venüs müsait misin?

Venüs: Pardon, numaranız kayıtlı değil. Kimsiniz?

Vera: Ah, üzgünüm. Numaramın sende kayıtlı olmadığını düşünemedim. Ben Vera. Saçları gezegene benzeyen hani :P

Venüs: Tamamdır. Artık kayıtlısın^^

Vera: Ah, nasıl kayıtlıyım, nasıl kayıtlıyım?

Venüs: 'My Planet'

Vera: Ah, bu çok hoş. O halde benimde seni hoş bir isimle kaydetmem gerek.

Venüs: Hımm, sanırım evet.

Vera: Buldum! Goddess Venüs! Bekle değiştiriyorum. Tanrım, takma isim bulma uzmanıyım!

*Venüs 'Goddess Venüs' olarak değiştirildi*

Goddess Venüs: Ben Tanrıça olamayacak kadar çirkinim.

Vera: Öncelikle Yunan Mitolojisindeki Tanrıçalara bayılırım. Ve sana da bayılıyorum ^^ Ve sen çirkin değilsin. Hayatımda gördüğüm en güzel gri saçlı kızsın.

Goddess Venüs: Teşekkür ederim. Şu Tanrıça Venüs'ü anlatsana biraz merak ettim.

Vera: Olur. Şey seni arasam, öyle anlatsam? Şuan yürüdüğüm için yazmam çok zaman alıyor.

Goddess Venüs: Tabii^^

*Goddess Venüs aranıyor...*

*arama başladı*

"Neyi anlatmamı istersin bakalım."

"Hımm, Venüs Tanrıçası en çok hangi yönüyle dile getirilirdi?"

"Eşcinsel olmasından dolayı çok anılırdı. Tarihteki ilk eşcinsel odur. Ah, şey eşcinsel diye onu sana benzettiğimi sakın sanma. Eğer rahatsız olduysan sana bir daha bahsetmem."

"Ah, hayır. Şey, Vera. Bunu sana söylemeyecektim aslında. Çünkü yönelimini bilmiyordum. Ama o gün eşcinsel olduğun için ailenle kavga ettiğini söylemiştin. Biliyorum garip gelecek ama o gün çok huzurlu hissetmiştim. Çünkü eğer benim.. bir şekilde eşcinsel olduğumu öğrenmenden ve benden uzaklaşmandan çok korkuyordum. Tanrıçayla aramda sandığından daha da çok özellik varmış."

"Venüs ağlıyor musun?"

"Hayır, nereden çıkardın?"

"Sesin titriyor, Venüs."

"Şey, belki biraz."

"Neden senden uzaklaşmamdan bu kadar korktun?"

"Vera çok özür dilerim ama ben... ben seni seviyorum."

~To My Beloved Planet~ GXGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin