Mezuniyet

46 2 0
                                    

Günaydın tatlım uyanmışsın? Evet anne uyku tutmadı bugün mezun olacağım diplomamı alacağım çok heyecanlıyım. Belli oluyor ne kadar heyecanlı olduğun yerinde duramıyorsun. Evet anneciğim aynen öyle. Annemin yanaklarından tutup sıkıştırdım ve yanaklarına sulu öpücükler kondurdum.

"Bırak kız deli yaaa dedi annem." Hadi kahvaltı hazır. Tamam anne geliyorum hemen. Annem odamdan çıkınca telefonum komidinin üstünde titremeye başlamıştı. Elime alıp kimin aradığana bakınca kendiliğinden tebessüm oluşmuştu yüzümde. Murat arıyordu.

Daha fazla beklemeden aramayı cevapladım. Karşıdan "günaydın dünyam diye konuştu." Günaydın dedim sanki karşımdaymış gibi utanıp başımı eğmiştim. Mezun oluyorsun bugün dedi. Evet ben bugün mezun olup kendi ayaklarımın üstünde durmaya başlayacaktım bundan sonraya. Annem hadi kızım seni bekliyoruz diye seslenince hemen Murat'a annem sesleniyor. Görüşürüz sonra dedim hemen. Bekle dedi murat mezuniyet töreninden sonraya gelip alacam seni dedi. Tamam diyip telefonu kapatacaktım ki,
hemen öncesinde seni çok seviyorum diye ekledi. Bende dedim bende seni seviyorum.

Çantamı kontrol ettikten sonraya telefonumuda çantaya koyup odamdan çıktım. Merdivenlerin başına gelince annem babam ve abimin sesi geliyordu aşağıdan ne dediklerini pek anladım ama ben indiğim gibi konuyu kapatmışlardı. Babamın yanaklarından öpüp günaydın babacığım dedim. Abim biraz sitemkar bir şekilde bana günaydın yok mu dedi kaşlarını çatarak. Olmaz olur mu sen benim bitanemsin dedim gülümseyerek. Anneme bakıp gülümsedim ve göz kırparak kahvaltıya başladık. Kahvaltı bittikten sonraya hiç oyalanmadan çantamı alıp hep beraber çıktık.

Asi Demirhan Adım rektör tarafından söylendiğinde yerimde dizlerim titreyerek kalktım ve rektöre doğru ilerledim. Diplomayı eline aldığında bana uzatmadan hemen önce çok kısa bir konuşma yaptı. Hayatın boyunca her zaman insanlara şifa olmanı dilerim dedi. Ve elindeki diplomayı bana uzattı. Elime aldığım diplomaya bakarken mikrafonu bana uzattı. Hayatım boyunca ettiğim hipokrat yeminine sadık kalacağıma yemin ederim demiş ve sahneden inip yerime oturmuştum benden sonraya 5 yıl önce tanıştığım arkadaştan çok kardeşim yerine koyduğum duru'nun adı söylenmişti. Mezun olduğumuz tüm arkadaşlarımız dışarıya çıkıp üniverstenin bahçesinde hep beraber kepleri hava atmıştık.

Karşımda durup bana bakan adamı farketmeden. Murat'ı

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 09, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TERK EDİLİŞ " O Geldi Bir Gün"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin