Brad zrzucił ze mnie pościel, by zaraz złapać mnie za włosy.
- Jak Styles mógł nie brzydzić się takim czymś jak ty. - Splunął na mnie patrząc na brzuch. - Chyba pomogę mu, pozbyć się problemu.
- Uderzył mnie z całej siły w brzuch a z moich ust zaczęła spływać krew. Nie miałam sił wołać o pomoc, czułam że, ten cios mógłbyć śmiertelny dla mojego dziecka.
Nagle do sali wbiegł lekarz.
- Co tutaj się dzieje? Ochrona!!! - Nim do końca wykrzyczał swoje myśli, Brad oddał strzał, po którym doktor osunął się na ziemię.
- Nikt mi w tym nie przeszkodzi.
Nikt.
*********
* Harry *
- Kochanie może obejrzymy jakiś film? - Zapytała Emilia, która siedziała u mnie w domu.
Co ja tu kurwa w ogóle robię? Miłość mojego życia leży w szpitalu. Znów ją zostawiłem? Kto tak do cholery postępuje?
Styles, oczywiście.
- Daj mi kurwa spokój. Wyjdź z mojego domu.
- Ale czemu?
- Jesteś tak tępa, że nie rozumiesz tego iż nie chcę patrzeć na twój krzywy ryj? Wypierdalaj!!
- Powiem im wszystko Styles.
- No to zapierdalaj! Ty naprawdę pomyślałaś, że mnie to kręci? Jakby nie kontrakt już dawno bym cię olał. Sorry... Ja nawet bym na ciebie nie spojrzał.
- Co ona ma takiego, czego ja nie mam?
- Ty nie masz nic, ona ma wszystko!!! - Spojrzała na mnie wściekła.
- Wszystko? Tak ma. Ruchawicą jest, szmatą jest... - Nie dokończyła, ponieważ ja nie wytrzymałem i rzuciłem nią o ścianę.
- Pożałujesz tego Styles. Wszyscy pożałujecie. - Powiedziała, po czym straciła przytomność.
Sam, już nad tym wszystkim nie panuje. Muszę wyjaśnić wszystko chłopakom, damy radę. Oni nie mogą stracić kariery, ja nie mogę stracić mojej przyszłej rodziny.
- Hallo? - Odezwał się Louis.
- Musicie przyjechać do mnie. Teraz.
- Ale dlaczego?
- Właśnie pobiłem Emile. Jeszcze coś?
- Co kurwa zrobiłeś? Zaraz będziemy!!
Usłyszałem sygnał świadczący o zakończeniu rozmowy. Spojrzałem na byłą przyjaciółkę Add. Czego ona nie ma, co ma Adelia? Miłości, siły, uczucia, wytrwałości. To tylko namiastka różnic, między nimi.
**********
Przepraszam za nieobecność.
Moja siostra urodziła córkę, no i rozumiecie. Musialam też być w szpitalu i wgl. A mam być chrzestną to wiecie;)
CZYTASZ
Last attempt. | H.S | ( Lost hope sequel )
Fanfiction„Gdybym mogła podarować Ci tylko jedną rzecz na świecie, chciałabym dać Ci umiejętność patrzenia moimi oczami. Zobaczyłbyś wtedy jak ważny dla mnie jesteś.” 2 Część opowiadania Lost Hope.