Yalnız
“Baştan sorunlu bir mesele ilişki. Sonuçta iki farklı, ne kadar ortak yönleri de olsa aslında bambaşka iki insan bir araya gelip –bir- olmaya, üçüncü bir durum yaratmaya çalışıyorlar kendilerinden. Mesele o ‘biz’in içinde kendini kaybetmemek.”
“Aynı anda uzlaşıp, aynı şekilde akabildiğin sürece; berabersin. Birbirini özgür bırakabildiğin sürece… Beraber değişebildiğin sürece… Zaman yettiği sürece…”
“Kendini sevdikçe yalnızlığı ve yalnızlığını da daha çok sevebilirsin..”
“Yalnız kalan, kendi sesini de duyar en sonunda.”
“Gerçekleri gören birisi, görmeyen, göremeyen ve görmeyi reddeden bir çoğunlukta yalnızdır.
“Sen olduğun gibi durduktan sonra ve şiddetli ya da sevecen dalgalarla barıştıktan sonra ne yılabilir ki seni…”
“Biliyorum ki gerçek yalnızlık, bazen en yakınındaki insanlar, hatta sevgilin de dahil, kimse seni anlamadığı, anlayamadığı ya da anlamak istemediği bir kalabalığın içinde olmaktır.”
“Bedelleri ödemeye hazır olduktan sonra, özgürlük hep seninle. Yalnız kalmayı göze aldıktan sonra, özgürlük seninle.”
“Kendin olmanın ve kendini “gerçek”leştirmenin, yani Özgürlüğün bedeli; yalnız kalma ihtimalini göze almak.”
“ yalnızlığımı kabullendiğim için şu an tek hissettiğim özgürlük…”
“ …….
Bana nasıl bekleyeceğimi öğret.
Aniden bastıran kederi savmayı
ve bir dünya atlası olmayı
nasıl başarırım,
anlat bana uzaktaki fısıltınla.
…..
……
Bana nasıl yalnız kalacağımı öğret.
Seni beklerken sıkılmamayı.
Keder yağmır yağdığında güzel,
doğunun güneşi altında değil,
………”
Gidersem Kızar Mısın ?
“… biri birine ve bir şey bir şeye aitse, elbet birbirilerini bulurlarmış dünyanın bir ucunda dahi olsalar… Zamanı geldiğinde, hiçbir şey engel olamazmış gerçeğe. Olan zaten olurmuş. Kendini bırakıp gerçek ve iyi niyetler bekledikten sonra, sabır aşıkları kavuştururmuş.”
“Kim ister ki gerçekten sevdiğinin özgürlüğünü çalmak? Eğer gerçekten seviyorsa onu olduğu gibi, kim ister ki hırs edip diğerinin ruhuna sahip olmak?”
“Ne kadar sahip olursan ol diğerine, elbet bir yol bulur gitmek istedikten sonra.”
Nevrotik