Únos

44 4 0
                                    


Chtěla jsem ji pomoct, ale nemohla jsem.

//////////~~~~~~~\\\\\\\\\\

Hoodie mě pevně chytl ze zadu za ruce. Držel mě velmi pevně, nemohla jsem nic dělat. Masky se jen smál. Toby přišel ke Carlie a vyrval ji sekeru z ruky. Znovu zaječela. Toby se jen zachychotal a přitiskl ji ke stromu. Podržel ji levou rukou pod krkem a pravou rukou která držela sekeru a asi třikrát ji sekl do boku. Carlie brečela a křičela zároveň. Prosila o milost, ale pozdě :-( . Toby napřáhl ruku se sekerou a levou ruku rychle dal podél těla. Pravou ruku už měl dostatečně napřáhlou. Udeřil. Jen jedním pohybem Carlie usekl hlavu.
,,Neeee!!" zařvala jsem a okamžitě začala chystericky brečet. Hoodie mě pustil. Litovala jsem toho, že jsme sem šli a já se s nimi úplně v pohodě bavila.
,,Teď patríš nám." řekl Masky sarkasticky.
,,Ne! Nikomu nepatřím! Ne!" stále jsem brečela.
Toby ke mě přišel a dal mi ruku na rameno. Trhla jsem sebou a otočila se na něj.
,,V-věř nám. T-tobě ne-neublížíme, neboj." řekl mile a na uklidněnou si sundal ten šátek či co to bylo a dal mi pusu na čelo. Koukala jsem na něj nechápavě.
,,Jsi pěkná holka." řekl Hoodie zamilovaně.
,,Pro boha živého, ještě mě znásilněte." řekla jsem pobaveně a zároveň sarkasticky.
,,N-nepokoušej nás." řekl Toby uchylně.
Poté mě něco ze zadu praštilo do hlavy. Omdlela jsem.

O nějak dobu jsem se probudila na něčí posteli v nějakém opuštěném domě. Viděla jsem Maskyho. Ten však měl ze své masky odhalenou pusu. (Masky bez masky :-D, to vážně dává smysl a vůbec to není vtipné, že? 😂. Pozn. Autorky).
Přišel ke mě a sedl si ke mě na postel a dal mi ruku na břicho. Lekla jsem se a usukla. Ale jeho ruka stále byla na mém břiše. Kousl se do rtu.

Tak a tady to začíná :-D. Tohle je sice docela krátká kapitola, ale za to je docela fajn, tedy alespoň za mě :-/ . Tak snad se líbí. Zatím bye experti.
Slov: 331

Story about Nalla Lieght/ Fire girl Kde žijí příběhy. Začni objevovat