Přikryla jsem se a pomalu usínala.
////////~~~~~~~\\\\\\\\\
Ráno
Ráno mě probudil Dark. Byl celkem fajn. Chvíli jsme si povídali. Potom jsem se převlékla a šla za Zalgem. Nebyl tu. Po pár minutách za mnou přišel Kagekao.,,Čau koho hledáš?" zeptal se ironicky.
,,Zdar, hledám Zalga. Nevíš kde je?" říkám a jdu k němu blíž.
,,Jo vím. Šel na povrch začít válku ty víš s kým." řekl a podíval se nahoru.
,,Jopp díky." řeknu, dám mu ruku na rameno a odejdu za Darkem.
,,Skvěle" řeknu si v hlavě. Sednu je stolu a tam papír a tužka. Vezmu do ruky tužku a přidržela si papír. Začala jsem kreslit. Po asi hodině jsem měla hotovo. Nakreslila jsem sebe a Slendermana jak spolu bojujeme. Nebylo to umělecké dílo. Nejsem přeci malířka. Jen studuji na umělecké škole, kde máme častěji výtvarku. Po chvíli za sebou ucítím Darkův pohled.
,,Copak děláš?" zeptal se.
,,Kreslila jsem." řeknu sarkasticky.
,,Ale klid nebuď hned taková." pousmál se.
,,No jo, promiň." omluvím se a jdu ke skříni.
Sundám mikynu a dám jí na ramínko a dám do skříně. Zavřu ji. Zamknu ji. Otočím se a za mnou Dark.
,,Tohle mi nedělej!" zařvu na něj a pak se zasměju.
,,Promiň." řekl.
Přitlačil mě ke skříni a řekl:
,,Miluju tě." řekl a políbil mě.
,,I já tebe. Ale.... Mám zlé iluze, že spolu dlouho nebudeme." řeknu a obejmu ho.
Dark mě objal také. Když jsme se od sebe odlepili šla jsem si sednout na postel. Vzala nějakou knížku a začala ji číst. Bylo to o historii Zalga, o jeho životě a bylo tam i o CP z jeho strany. Začetla jsem se. Ale ze čtení mě vytrhl Darkuv hlas.
,,Zalgo nás volá.... Je válka." posmutněl.
Jen jsem přikývla a vstala. Šli jsme tedy na povrch. Tam už, ale boj dávno byl. Chyběli jsme jen já a Dark. Hned se na mě vrhl Hoodie. Nechtěl mi ublížit, ale já jemu jo. Už jen proto, že patří ke Slendermanovi. Potom co jsem zjistila pravdu jsem je začala nenávidět, tak proto.
,,Nemusíš to dělat. Dej se zpět k nám." prosil mě. Ale bez úspěchu.
,,Nikdy! Už nikdy." dám mu pěstí do břicha. Pak se otočím a kopnu do obličeje.
,,Prosím." pořád prosil. Podkopnu mu nohy a dám mu nohu na břicho.
,,Prosím. Nestojí ti to za to. Slenderman tě zabije!" prosil a varoval mě.
,,Mluvit během je znakem slabosti." řeknu a šibalsky se usměju. Po asi půl hodině bojování s Hoodiem jsem to ukončila. Vzala jsem mu pistoli a zastřelila ho. Pak jsem běžela na Slendermana. Nějakou chvíli jsme jen tak bojovali. Ale po nějaké chvíli už Slenderman zacházel do horšího boje. Postupoval víc a víc. Začal pomalu používat chapadla. Trochu jsem se vylekala. Začala jsem více bojovat. Snažila jsem se zrychlit. Po další chvíli jsem začala používat své schopnosti. Ale ty schopnosti mi byli k ničemu. Slenderman byl rychlejší. Chapadli mě vzal do vzduchu, chytl ruky, nohy a chytl pod krkem.
,,Tohle je tvůj konec." řekl.
Rukou mi vyrval srdce. Poslední co si pamatuji je jak ho rozdrtil v ruce, Dark padl na kolena, jak padám k zemi a pak už jen a jen tmu.Já vím..... Čekali jste víc. Tento příběh moc nedává smysl, chápu. Omlouvám se pokud jsem sklamala.
Slov: 538
ČTEŠ
Story about Nalla Lieght/ Fire girl
FanficPríbeh mluví o dívce jménem Nalla Lieght která má 15 let a žije spolu se svým otcem, nevlastní matkou a "nevlastní" sestrou. Její nejlepší kamarádka Carlie Brown a Nalla jsou ve škole obětmi šikany. Později se stane něco "neočekávaného", pozná CP a...