Dal mi ruku okolo pasu a zanedlouho jsme spali.
/////////~~~~~~~\\\\\\\\\\
Ráno
Probudili jsme se spolu. Ikdyž Hoodie mě před probuzením na 100% sledoval.
,,Dobré ráno princezno." řekl, usmál se a pohladil mě po tváři.
,,Tobě taky." řekla jsem s úsměvem.
Vstali jsme a oblékli jsme se. Já si šla umít obličej, vyčistit zuby a učesat se.
Přišla jsem do pokoje a Hoodie akorát odešel. Přišel do pokoje Slendy. Nadechl se a já mu do toho skočila.
,,Jo, já vím přijdou tvý bratři." řeknu a zasměju se. Slendy kývl hlavou na souhlas a odešel.Odpoledne
,,Sakra!" panikařil Slendy.
,,Klid hele, bude to v pohodě." smála jsem se mu.
,,Jak myslíš." řekl a koukl se na dveře. Zanedlouho se ozval zvonek. Slendy šel otevřít a já se opírala o linku. Po 5ti minutách prišli všichni čtyři. Jsme se představili a Offenderman na mě pořád koukal... A hodně perverzně.
Tak jsem na něj vyjela.
,,Musíš na mě pořád tak koukat?!" Zavrčela jsem.
,,Klid kotě." řekl klidně.
,,Klid?! Are you ok? Jak můžu být v klidu když na mě pořád čumíš?!" trochu jsem zvýšila hlas. Offender zvedl ruce na náznak, abych se sklidila. Jen jsem nesouhlasně zavrtěla hlavou a odešla do svého pokoje. Zavřela jsem za sebou a šla k oknu. Najednou vidím mezi stromy někoho stát. Připomínal nějakého démona, nebo někoho z pekel. Měl pusu snad po celém těle. WoW. Jediné co mohu říct je WoW. Najednou zmizel. Něco mě zatáhlo za ruku. Otočila jsem se. Za mnou stál ten netvor.
,,Takže teď půjdeš se mnou." řekla a přitáhl mě k sobě.
,,Hejj, co když nechcu." řekla jsem naštvaně a dala mu pěstí do břicha.
,,Tak budeš muset, ať už po dobrém nebo po zlém." řekl a uspal mě.Po probuzení
Probudila jsem se v nějakém pekle či co to bylo. Trochu jsem se rozkoukala a sedla si. Najednou vidím nějakého týpečka v černém se zlatými oči, zuby a nitkami. Přišel ke mě a chytl mě za paži.
,,Konečně si vzhůru." řekl a protočil očima.
,,A ty jsi kurva kdo?!" zavrčela jsem na něj.
,,Jmenuji se The Puppeteer, ale říkej mi Puppet." řekl a mrkl na mě.
,,Okey. Jináč jsem Nalla, Nalla Lieght." řeknu a políbím mu tvář. Koukla jsem se do jeho zlatých očí. Potom na jeho tvář kde jsem ho políbila. Měl to spálené. Před tím to měl v pohodě. Trochu jsem se lekla. Potom jsem necítila na svém rameni bolest. Podívala jsem se a neměla jsem proxy znak.
,,Teď tě musím odvést ke svému pánovi puso." řekl, usmál se a táhl mě pryč.
,,Hejj, neříkej mi tak!" zasyčela jsem na něj. Dotáhl mě k jeho pánu.
,,Znovu se vidíme." řekl.
,,Fajn kdo seš a proč má Puppet spálenou tvář od mého polibku?",,Jmenuji se Zalgo, Lord Zalgo, vládce pekel. Ty jsi Nalla Lieght, nemusíš se představovat. A Puppeteerova tvář je spálená od tvého polibku, protože si tě měním podle sebe." řekl klidně
,,Ehh okey, a co tu dělám?"
,,Budeš pro mě pracovat."
,,Spíše ne." řekla jsem a drsně se usmála.
,,Však ty zmeníš názor."
Puppeteer mě odvedl do nějakého pokoje. Bylo tu temno. Počítač, meče, štíty, černá skříň, dvě postele atd... Najednou uslyším jako kdyby někdo zamkl dveře. Se otočím a nikdo nikde. Jdu je dveřím a ty, jak jináč, jsou zamčené. Najednou se proti mě někdo rozběhnul. Uhnula jsem a on změnil směr opět na mě. Přirazil mě ke zdi. Měla jsem zavřené oči. Otevřela jsem je. Stál tak kluk s čistě bílou pletí a roszcuchanými bílými vlasy, které na sobě mají černou čepku či co to je, černé oblečení.
,,Čau kočko. Jmenuju se Dark Link. Ty jsi?" zeptal se.
,,Nalla. Nalla Lieght, podle tvého pána někdo víc." řekla jsem a protočila očima.
,,Fire girl." řekl.,,Asi."
,,Jsi pěkná."
,,Dík."
,,Kolik ti je?"
,,15náct, tobě."
,,18náct."
,,Okk"
Dark mě pustil a sedl na svou postel. Sedla jsem si pravděpodobně na svou postel a potom jsem si lehla. Chvíli jsem se dívala do stropu. Po chvíli cyvění na strop jsem usnula.
Hiii. Tak další kapitola je na světě a blížíme se ke konci ľudia. Jak jsem psala mám nápad, ale uvědomila jsem si, že mám dva nápady na dvě nové knížky. Mějte se netvoři.
Slov: 695
ČTEŠ
Story about Nalla Lieght/ Fire girl
Fiksi PenggemarPríbeh mluví o dívce jménem Nalla Lieght která má 15 let a žije spolu se svým otcem, nevlastní matkou a "nevlastní" sestrou. Její nejlepší kamarádka Carlie Brown a Nalla jsou ve škole obětmi šikany. Později se stane něco "neočekávaného", pozná CP a...