Pak se jen převlékla a šla spát.////////~~~~~~\\\\\\\\\
Ráno
Probudil mě křik Niny. Achjo ta holka řve a píská jak myš!! "Bože zač mě trestáš" zanadávala jsem v duchu. Vztala jsem z postele, oblékla se a udělala chygienu. Slyšela jsem známí hlas. Jeff. Uslyšela jsem klepání na dveře.
,,Je otevřeno!" křikla jsem na dveře od pracovního stolu.
,,Ahoj, to jsem já... Emm nebo spíš my." řekl nervózně.
,,Ale, neříkej, že takovej šílenec nebo psychopat je nervózní?" řekla jsem ironicky.
,,No jo, no jo, aby si se nezbláznila. Nebo chceš abych se změnil a byl zase zlý a perverzní?" řekl a koukl na mě vážnym pohledem.
,,Heyy to je na tobě, khámo." řekla jsem pobaveně.
,,Ok." řekl a chtěl po mě vystartovat. Liu co byl za ním se rychle přemístil před něj a zastavil ho.
,,Hejj klid Jeffrey." řekl Liu a odstrčil ho.
,,Jen vtipkuji Liu." řekl a přitom se mi koukal do očí.
,,Ha to vidím." řekl sarkasticky.
,,Okey nechte se. Co tu hledáte." řekla jsem a na náznak toho, že to myslím vážně jsem vstala ze židle a založila ruce na hrudi.
,,Jdu ti představit Lia." řekl a Lia přisunul ke mě.
,,Liu je můj.. Bratr.. To víš..." řekl zmateně.
,,Heh jo vím." řekla jsem nervózně.
Liu mi podal ruku a já ji příjmula. Potřásli jsme si z rukou a chvíli povídali. Po nějaké době povídání jsme se zvedli a šli do společnosti. Achjo, proč dnes vaří EJ. Kluci mi za ty dva dny řekli, že když vaří EJ, tak je to jako podívat se smrti do pusy. A to prý doslova. Heh dal na stůl jídlo a já se v tom jen šťourala. Ledviny, ble. LJ to snědl kor mu, to je jedno, ale ostatní buďto odešli a nebo si jen povídali a nebo byli jako já. Po asi pěti minutách jsem se zvedla a odešla. Nějak v 15:50 mě Slendy nechal zavolat do jeho kanceláře, tak jsem šla. Prišla jsem a už to začalo.
,,Takže, dnes z tebe udělám svojí proxy. A nic s tím neuděláš." řekl vážně.
,,Okay, a kdy?" optala jsem se.
,,Hmm třeba v lese na místě kde je tvá mrtvá kamarádka a v půl noc, šlo by?" řekl a optal se zároveň.
,,Proč tam?" pořád jsem se ptala.
,,Protože mohu udělat proxyho jen tam kde umřela osoba která byla velmi blízká tomuto člověku." řekl.
,,Ale mě byla blízká aj..." umlčel mě.
,,Ano, já vím, tvá matka, ano, ale s Carlie si trávila nejvíce času po matčině smrti." řekl bez náznaku emocí.
,,Emm okes, tak jo." řekla jsem radostně a vyšla ven z kanceláře.
Okk takže budu proxy, no bezva. Řekla jsem si v duchu. Toto jsem nečekala.Půlnoc
Šla jsem na to místo do lesa. Byla jsem přesně v půlnoc na místě určení. Slendy už tam byl. Čekal na mě.
,,Tak začneme, dobře?" zeptal se.
,,Dobře." odpověděla jsem.
Začal. Sundal mi bundu, mikynu a rukáv od trička mi ohrnul, tak, aby mi na rameno mohl udělat ten proxy znak či co to je. Když byl hotov rukáv mi vrátil zpět, oblékl mi mikynu a bundu. Řekl mi, že se mi může motat hlava. Něco jako kocovina. Takže strašná bolest hlavy a zvracení. Ne, že bych kocovinu měla, ale Emma denně pije/pila a kocovina je u ní tradice. Takže tak nějak znám. Došli jsme domů a já sundala bundu a mikynu. Svlékla jsem se celá a udělala chygienu. Vzala si pižamo a šla spát.Další kapča je tu. Dnes už druhá. Dost možná, že jich vydám více než je dnes v plánu, ale jináč po víkendu budou kapitoli vycházet normálně, jedna až dvě denně, takže se můžete těšit. Oky tak čus vy creepypasty :-D.
Slov: 615Vase ~Queen_of_Black_Angel~
ČTEŠ
Story about Nalla Lieght/ Fire girl
FanfictionPríbeh mluví o dívce jménem Nalla Lieght která má 15 let a žije spolu se svým otcem, nevlastní matkou a "nevlastní" sestrou. Její nejlepší kamarádka Carlie Brown a Nalla jsou ve škole obětmi šikany. Později se stane něco "neočekávaného", pozná CP a...