Znásilnění a Je ze mě VRACH?!

34 2 0
                                    

Vzala pižamo a šla spát.

////////////~~~~~~~~~~\\\\\\\\\\\

Ráno hned jak jsem se probudila jsem měla pocit, že tu nejsem sama. Hmm a taky, že nebyla. Část pokoje kterou jsem měla nadohled nikdo tam nebyl. Otočila jsem se a u okna stál Masky.
,,Bože on mi vážně scházel." řekla jsem si v duchu naštvaně. Pak jsem se otočila na bok směrem k Maskymu, kdyby se náhodou o něco pokusil. Asi po 5ti minutách se na mě otočil přišel ke mě. Já udělala snad tu největší blbost co jsem mohla udělat v jeho přítomnosti. Otočila jsem se na záda a jak dosedl na postel tak jsem zavřela oči. Když jsem ho už necítila sedět na posteli, ale cítila jsem na sobě teplý dech. ,,Do prdele. To snad není možný! Že jsem tak blbá!!" nadávala jsem si pro sebe. Otevřela jsem oči a uviděla jsem Maskyho nádherné světle hnědé oči. Perverzně se pousmál a pak se uchechtl. Bylo vidět, že tentokrát už mě nikdo nezachrání. Došlo mi, že mě tentokrát znásilní.
,,Masky co to děláš?!"  řekla jsem se strachem v hlase.
,,Hehehe neboj se zlato. Bude se ti to líbit." řekl se zlomyslným úšklebkem.
,,Pust mě!! Time! Pust mě, prosím!!" řvala jsem a prosila. Avšak marně. Z Maskym to skoro nehlo. SKORO. Řekla jsem mu pravím jménem sice jeho pravé jméno je Timothy Wright a "Tim" je pro něj jen zdrobnělina. Ale zarazil se. To je podstatné.
,,Jak znáš moje pravý jméno?!" řekl trochu s překvapením a zároveň trochu zvýšil hlas.
,,Pust mě a řeknu ti to." řekla jsem prosebně a zároveň vydíravě.
,,Hehe, zlato ty se mě jen tak nezbavíš." řekl perverzně a sarkasticky zároveň. Začal mi sahat tam kam nemá a jen se u toho smál. Bála jsem se co bude dál. Serval mi legíny a to byla moje konečná... Přestala jsem se bránit a jemu se to asi líbilo, protože pokračoval. Když došlo k tomu k čemu jsem se bála, že dojde začala jsem brečet a prosit ať mě nechá, ale bylo mi to k ničemu. Pokračoval dál. Přirážel a myslela, že umřu. Asi po půl hodině někdo začal bouchat do dveří a křičet ať Masky otevře. Očividně Liu nebo Toby. Ti dva mají podobný hlas. Takže je těžké určit kdo to byl. Masky zpětně zařval, že je vše v pohodě jen, že něco hledá. Po chvíli to přestalo. Masky, ale reagoval, tak, že mi dal jeho ruku na mou pusu, kdyby náhodou stál za dveřmi. Začal přirážet trochu rychleji a silněji. To už jsem, ale vážně sténala a brečela víc. Bolelo to, protože ve mě našel moje citlivé místo. Snažila jsem se zase bránit, ale vážně marně. On byl svalnatý dospělí chlap/muž a já jen 15nácti léta holka a ještě k tomu jsem hubená až na kost, ale ne nejsem anorektička. Prostě jsem jen dost hubená. Začal zrychlovat a zesilovat. Udělal se do mě. ,,To jsem tu jen jako nějaká kurva či co?!" nadávala jsem v duchu. Pak na mě hodil deku, oblékl se a odešel pryč. Já na sebe v rychlosti světla něco hodila (nějaký triko a kraťasy) a lehla zpět do té zamrdané postele. Po 5ti minutách jsem se rozbrečela. Najednou ke mě přišel
LJ (Laughing Jack) s ním přišel aj BEN. LJ si ke mě sedl na postel a já vystřelila do sedu.
,,Co provádíš prosím tě?" zeptal se překvapeně LJ.
,,Nechte mě být. Prosím." řekla jsem s brekem.
,,Noták." řekl s úsměvem BEN.
,,JDĚTE PRYČ ODEMNĚ!!!" zařvala jsem na ně.
Oba s překvapením odešli pryč a zavřeli za sebou dveře.
,,Konečně sama." řekla jsem unaveně a ubrečeně. Lehla jsem si zpět do postele. Zavřela oči a za chvíli usla.

Ráno
Vzbudila jsem se a šla se převléknout do čistého oblečení. Rozbolela mě hlava a padla jsem k zemi na kolena. Uslyším klepání na dveře. Dělala jsem, že nejsem v pokoji. Byla jsem docela na prášky. Bolela mě hlava. No jasně, ten blbej proxy znak. No jo Slendy mě varoval a já mu nevěřila.
Šla jsem dolů a viděla Maskyho, rychle jsem se otočila a i přes bolest hlavy jsem vyběhla nahoru po schodech. No koho nevidím!? Slendy.
,,Aaa Nally jdeš mi přímo do rány." řekl radostně.
,,Co po mě chceš?!" zasyčela jsem na něj.
,,Tak za prví nezvyšuj na mne hlas, za druhé mám pro tebe úkol a za třetí zítra přijdou moji tři bratři." řekl celkem v pohodě.
,,Ty máš bratry?" zeptala jsem se bez náznaku emocí.
,,Ano. Offenderman je úchyl a hodně perverzní, nikdy si od něj neber růži a moc se s ním nebav. Trenderman je hodně na módu, potrpí si i na pořádek je takový puntičkář. Splendorman je strašně dedinský a vše řeší zábavou a mírem. Takže Splendor tě bude štvát nejvíce, to vím." řekl trochu nervózně.
,,No tak to se mám na co těšit, že?" řekla jsem vystrašeně.
,,To i já." řekl ne moc nadšený.
,,A ten úkol pro mě?" zeptala jsem se.
,,Zab svou mladší sestru." řekl monotónně.
,,Nebude problém." řekla jsem radostně. On už neříkal a jen přikývl a odešel. Řekla jsem si, že půjdu rovnou. Bylo teprve 9:17 to ještě spí. Takže jde se na věc.

Po vražde
Sestry mrtvolu jsem odtáhl do Slender Mansionu a hodila ji do pokoje EJ, aby měl co jíst. Otevřel dveře a řekl.
,,Hejj díky Nally." měl děkovným tón v hlase.
,,V pohodě, nic se nestalo." řekla jsem s milým úsměvem.
,,Hele a..." zasekl se. Než něco stačil říct byla jsem v tahu. Vzal mrtvolu a zavřel dveře.
,,To se fakt na zítra těším no" nadávala jsem si v duchu.
Ale najednou...

Naštvala jsem, že? Hehe jen chci říct a, že kapitoli pokud nebudou vycházet každý den tak obden, takže mě  nesežerte. Zatim kannibalové.
Slov: 945

Story about Nalla Lieght/ Fire girl Kde žijí příběhy. Začni objevovat