Po chvíli cyvění na strop jsem usnula.
//////////~~~~~~~\\\\\\\\\\\\\
Ráno mě probral ten Dark Link. No moc příjemné probuzení to nebylo. Proč? Protože mě políbil. Vstala jsem z vyhřáté postele a chtěla se převléknout, ale před ním... Nope, nepadá v úvahu.
,,Hele můžeš na tři minuty odejít?"
,,Jasně kotě."
Dořekl a odešel. Hned za tři minuty se objevil předemnou. Šli jsme k Zalgovi který mi někoho přidělil, aby mě trénoval. Dostala jsem Darka.
,,Bezva... Mě bude trénovat nějaký kluk s černou magií." zanadávala jsem si v duchu. Dark mi dal ruku okolo krku a trochu mi to tady ukázal. Potom jsme šli ven a trochu se prošli a povídali. Dark mě najednou dal ruku okolo pasu.
,,Co děláš Darku?!" zavrčela jsem.
,,Klid kočko, bude se ti to líbit." řekl a perverzně se usmál. Byli jsme nedaleko lesa a už tam začínali stromy. Došli jsme k jednomu stromu a Dark mě o něj přirazil. Natiskl se na mě a začal mi líbat krk. Sundal mi tričko a s polikliniky pokračoval dál. Sundal mi aj džíny a byla jsem jen ve spodním prádle. Pak svléknul i sám sebe a také byl jen ve spodním prádle.
Stoupl si a zvedl mi nohu. Vyděšeně jsem se na něj podívala. V mžiku oka jsme byli oba nazí. Vjel do mě a já zavzdychala. Podívala jsem se na něj a on se usmál a kývnul na mě. Usmála jsem se taky. Začal přirážet. Já začala vzdychat. Po půl hodině zrychlil pohyb. Po asi hodině a půl se do mě udělal. Chvíli jsme se ještě líbali a potom se oblékli. Šli jsme zase zpět. Prošli jsme portálem a byli jsme před Zalgem.,,Dark Linku měl si cvičit, ne si s ní užít!" zařval na něj.
,,Pane, ona se nedá cvičit. Umí snad vše." řekl Dark
,,Fajn, tak ji postavíme do boje." řekl a teleportoval nás do našeho pokoje.
,,Jak jako do boje?" zeptala jsem se vyděšeně.
,,Válka proti Slendermanovi." oznámil.
,,Aha. Tak to jo." řeknu a lehnu si.
Po nějaké době povídání si s Darkem jsem usnula.
V půlnoc
Probudil mě Dark, že je poplach. Byla jsem vyděšená. Vymrštila jsem se z postele. Dark mi podal meč. Vzala jsem ho a oba jsme vyběhli z pokoje. Zalgo na nás zavolal ať jdeme na povrch. Vyšli jsme tedy na povrch jak nám Zalgo řekl. Viděli jsme Slendermana a jeho proxy. Hoodie byl hrozně sklamaný, když viděl co se ze mě stalo, že nemám proxy znak a, že jsem na straně Zalga. Masky byl rád, že se mnou může bojovat. Toby byl překvapený a tak též sklamaný. A Slenderman? Ten mě chytl do svého chapadla. Já mu ho rychle usekla volnou rukou ve které jsem měla meč. Padla jsem. Hned jsem vstala a Dark za mnou doběhl.,,Jsi v pořádku?" optal se starostlivě.
,,Jo... Jo jsem." řekla jsem podívala se na Slendermana.
Ten se na mě podíval svým neexistujícím obličejem. Kluci padly na kolena a na břiše se jim začala objevovat krev. Byla jsem vyděšená, ale nějak mi to nevadilo. Zamilovala jsem se do Darka a nechápu proč, nebo jak.
,,Tímto vám vyhlašuji válku. Vzkažte Zalgovi můj pozdrav." řekl a hbitě mi probodl břicho. Teleportoval se pryč. I s klukama. Z pusy mi vyteklo trochu krve. Dark si uklidil meč na záda a vzal mě do náruče. Objevil se portál a Dark se mnou v náručí jím prošel.
,,Zalgo!!" zvolal. Zalgo se k nám okamžitě portl.
,,Běž za Nurse Ann a Dr. Smileyem." řekl mu a pohladil mne po vlasech. Tím mi dal moc ovládat oheň.
Dark semnou došel k těm dvoum, kteří si mě přebrali. Ann mě položila na operační stůl. Jsem se divila, že jsem ještě dokázala chodit a, že jsem žila. Ann na mě mluvila, ale já ji nevnímala. Přišel ke mě Dr. Smiley a píchl mi něco do krku. Potom už si jen pamatuji jak se mi zavíraly oči a tmu.
Po probuzení
Vzbudila jsem se a ucítila na mém rameni ruku. Patřila Ann.,,Konečně. Už jsem měla strach, že se nevzbudíš" řekla a Pohladila mě po vlasech.
,,Jo, to já taky" řekla jsem a najednou se všichni CP od Zalga (včetně samotného Zalga) se objevili v místnosti.
,,Slenderman nám vyhlásil válku. Od dneška." řekla jsem smutně.
Nikdo nic neříkal, jen si mě prohlíželi. Zalgo vypadal smutně.,,Co se děje?" zeptala jsem se a vymrštila se do sedu.
,,Toto bude na 100% tvůj první a poslední boj Nallo." řekl a zmizel.
,,Skvělé." řekla jsem si v duchu. Dark mi pomohl vstát. Odvedl mě do pokoje a položil na postel.
,,Musíš si ještě odpočinout." řekl a políbil mi čelo. Přikryla jsem se a pomalu usínala.
Joj další kapitola je na světě. Já vím, tohle není moc dlouhý příběh, ale snad vám tak vyhovuje. Nebojte. Příští knížky budou na 100% delší. No nic. Zatím čauky mňauky vrahové.
Slov: 800
ČTEŠ
Story about Nalla Lieght/ Fire girl
FanfictionPríbeh mluví o dívce jménem Nalla Lieght která má 15 let a žije spolu se svým otcem, nevlastní matkou a "nevlastní" sestrou. Její nejlepší kamarádka Carlie Brown a Nalla jsou ve škole obětmi šikany. Později se stane něco "neočekávaného", pozná CP a...