6

3.3K 185 215
                                    

Izuku

Po tym co się stało Kacchan się ubrał i poszedł do swojego domu

Następnego dnia w szkole gdy poszedłem pod klasę od razu podbiegłem do Todorokiego ale nim powiedziałem cokolwiek Kirishima złapał go za rękę i z nim ode mnie odszedł kawałek.

Podskoczyłem czując czująś rękę na ramieniu.

- ojoj, złamane serce? - odwróciłem głowę i zobaczyłem Kacchana uśmiechającego się dziwnie pod nosem.

- nie, spadaj. - zwaliłem jego rękę z mojego ramienia i się odsunąłem.

- jebiesz, weź tabletki bo chyba nie brałeś.

Ojoj, kurwa nie mam!

Bez słowa pobiegłem jak najszybciej do łazienki.

Gdy byłem już w środku nagle coś popchnęło mnie na ścianę i do niej przycisnęło.

- a-ał - odwróciłem się i zobaczyłem jakiegoś wysokiego chłopaka z jasnoszarymi włosami. To była jakaś Alfa z 3 klasy.

|• cringe alert moje kochane dzieciaczki •|

Złapał mnie pod brodą.

- ktoś ma ruję omego? - zacząłem się cały trząść na co on się uśmiechnął. - więc tak?

- n-n-nie - wyjąkałem.

Nagle mnie zaciągnął do kabiny i zamknął drzwi od niej. Znów mnie przyszpilił do ściany i pocałował.

Zacząłem się szarpać, deptać mu po nogach i odpychać go ale on nie reagował tylko dalej mnie całował. Zaczął podwijać moją koszulkę.
Zacząłem mocno płakać.

Gdy sie ode mnie odkleił wykorzystałem okazję i krzyknąłem pierwsze co mi przyszło do głowy.

|• nikt się tego nie spodziewa.... •|

- K-Kacchan!!! - krzyknąłem tak głośno jak mogłem. Moja omega zaczęła mnie jeszcze bardziej niepokoić bo że strachu zacząłem mocno panikować tak samo jak ona.

Znów zaczął mnie obmacywać i całować.

Usłyszałem krzyk Kacchana.
Najwidoczniej usłyszał mój płacz i z całej siły kopnął w drzwi od kabiny.

Odwróciłem szybko głowę razem ze starszym chłopakiem i spojrzeliśmy oboje na Kacchana.

Blondyn rzucił się na chłopaka, ja w tym czasie szybko wyszedłem z kabiny.

Katsuki

Kurwa rozjebię tego skurwysyna!!!

Wstałem i odwróciłem się w stronę tego krzaka. Cały zapłakany stał pod ścianą i mi się przyglądał.

Podszedłem do niego i poprawiłem jego ubrania po czym wziąłem go na pannę młodą i wyszedłem z tamtąd.

Kurwa zaraz mu jebne. Nie bierze tych jebanych tabletek i potem tak pachnie. Nie kusi tylko mnie a wszystkie jebane alfy w szkole!!!

Niech sie ogarnie bo nie wiem co mu zrobię!!!

Pobiegłem z nim szybko do akademika i zamknąłem go w swoim pokoju. W moim ponieważ jest tam mój zapach i będzie spokojniejszy, może przestanie ryczeć.

Poszedłem do jego pokoju i wyjąłem z jego szuflady tabletki bo widziałem że je tu chowa.

Wróciłem do mojego pokoju z tabletką w ręku.

Deku leżał na łóżku i tulił się z moją poduszką którą wolałbym żeby nie dotykał ale cóż.

|• nowy ship: Bakugo x Poduszka !!!
wiecie dlaczego  ( ͡° ͜ʖ ͡°)  •|

BakuDeku a/b/o OmegaverseOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz