Sory że to nie rozdział ale chcę napisać więcej słów niż 500 bo mnie zabijecie :(
Ok dobra, zostałam nominowana przez Zozolke :^
1. Jak masz naprawdę na imie?
•Weronika2. Skąd pomysł na nazwę na wattpadzie?
•praktycznie jak każda moja nazwa czyli zlepka słówa z np zmienioną pierwszą literką LUB przekręcone słowo. Literka 7 wzięła się z dvpy :) (to nie rocznik)3. Jakiej jesteś orientacji?
•Hetero :)4. Co lubisz robić najbardziej?
•Grać z przyjaciółką i kolegą w robloxa lub Minecraft'a / czytać ff na wattpadzie5. Twoje ulubione zwierze?
•wilk ❤️6. Czy kiedykolwiek uciekałaś/eś przed policją?
•eee nie XD7. Jak aktualnie ma sie twoje zdrowie fizyczne?
•powiem tyle, wyglądam jak ta kulka -> ⚫8. Wstaw 5 zdjęć z galerii.
9. Jak piszesz książki to jaka twoim zdaniem jest twoja najlepsza książka?
•napisałam jedną wieeeec nie wybiorę XD10. Jaki jest twój ulubiony film?
•no nie mam sory :(11. jakiego przedmiotu w szkole nie lubisz?
•matmy i niemieckiego12. Ulubiona postać i dlaczego jest ona twoją ulubioną.
•Toduś UwU
Ponieważ....... Ponieważ jest zajebisty looool qwq13. Rysujesz?
•no niestety14. Jeżeli rysujesz to pokaż jakiś swój rysunek.
•nie e, przepraszam ale nie lubię swoich rysunków i wiem że nie są ładne. Wiecie że nie każdy ma talent XD15. Ile masz konto na tt i ig?
•na ig mam z kilka miesięcy a na tt mam z miesiąc (biorąc pod uwagę konta które obecnie używam)16. Opisz swoją niezręczną sytuacją jeżeli taką miałeś/aś.
•rozmawiałam z klasą i moja mama weszła do pokoju mówiąc "znowu gadasz z *przezwisko koleżanki* że tak krzyczysz?"
("Krzyczysz" bo gdy gadam z kolegami to mówię dość głośno :3)17. Ulubiona muzyka?
•ojeju nie mam bo szybko zmieniam ale obecnie słucham tego: (nie pytajcie XD)
18. Ulubione anime?
•MHA zawsze i wszędzie19. Ulubiona manga?
•nie mam mang i nie czytałam żadnej ✨🔥20. Wpisz 5-10 ciekawostek o sobie.
•ehh no dobra XD--- --- --- --- --- ---
1. Jestem hipokrytą2. Dość łatwo się denerwuję ( co nie jest fajne jak gram w gry )
3. Nawet jak jestem smutna to i tak całe życie latam uśmiechnięta XD
4. Łatwo się obrażam ale nie na długo jeśli jest to dla mnie ważna osoba (moja kłótnia kiedy miałam gdzieś z 11 lat trwała 5 minut ._.)
5. Jestem mało kreatywna (。•́︿•̀。)
6. Boję się wszystkiego praktycznie XD
7. Jestem bardzo dziecinna jak na swój wiek i gdy ktoś mnie poznaje to na pewno to widzi TvT
8. Jestem 💕pszytka👀 (nie dawać pod tym komentarzy)
9. Dość słabo się uczę 🙂🔫
10. Nie mam żadnych talentów oprócz denerwowania 👁️👄👁️✌️
11. A tu macie dodatkowy że lubię jakoś poznawać nowe osoby :)
--- --- --- --- --- ---21. Ulubiona książka na wattpadzie?
•nie mam, przepraszam22. Czego byś nie chciał drugi raz przeżyć?
•nie mam takiej sytuacji która by była aż tak poważna bo każda sytuacja buduje nam wytrzymałość i charakter. (Nie mówię o wszystkich sytuacjach jakie mogą się komuś przydarzyć)23. Piszesz RP?
•tak piszę UwU na razie napisałam z przyjaciółką chyba z 9 RP :)
(Jak ktoś jest chętny ze mną pisać to z chęcią jeśli trochę ogarniacie temat :))
msg: Bumwełna Erpe
(Zdjęcie takie jak na IG)24. W jakim fandomie jesteś
•mha i częściowo dsmp❤️25. Ulubiona gra?
• nie mam26. Skąd wiesz o wattpadzie?
•od przyjaciółki27. Gdzie mieszkasz?
•w domu 🏠 w woj. K-P28. Miasto/kraj który chcesz odwiedzić.
•jezuu ja chcę do Wrocławia29. Czy zrobiłaś coś nielegalnego?
•nie30. Nominuj 10 os.
•przepraszam bardzo ale nie mam nikogo do oznaczenia serio XD bo nie chcę zawracać komuś 🍑 gdy na przykład oznaczę osobę której historie czytam a ta osoba nawet nie wiedziała o moim istnieniu co jest bez sensu XD.Przepraszam bardzo za te zjebane odpowiedzi ;--; nie bijcie mnie ;--;
Macie jakieś pytania które nie były na liście to możecie zadać tutaj a ja odpowiem w innym rozdziale jak będzie ich dużo ->
❤️
CZYTASZ
BakuDeku a/b/o Omegaverse
Randomhistoria BakuDeku ( a/b/o ) Izuku przeprowadza się w wieku 16 lat do miasta w którym spędził dzieciństwo, wyprowadził się w wieku 10 lat z powodu nowej pracy jego matki. Obecnie główni bohaterowie mają po 17 lat i są w klasie 2A w liceum UA. Izuku j...