( sceny 18+ ??? 😇💋👀)
Cringe 🔓
Izuku
- z-zamknij się głupku - położyłem mu rękę na twarzy którą blondyn polizał. - b-ble!! - zabrałem rękę.
- i jak? Chcesz czy nie?
Ja...nie wiem... Chyba się zgodzę... W sumie może gdy z nim to będę robił to go w sobie rozkocham czy coś... Chcę zobaczyć jak to jest, jeszcze z Kacchanem dodatkowo.
- o-okej - szepnąłem zawstydzony
- ile można czekać - włożył rękę w moje spodenki i zaczął gładzić ręką mój pośladek. - czemu się tak ubrałeś?
- b-bo chciałem j-jakoś ładniej a-ale nie wiem, n-nie wyszło mi coś.
- na pewno to twój pierwszy raz?
- n-no, a co?
- nic, chcę wiedzieć - uśmiechnął się.
Jezu kocham jego zapach. Zaczęło jeszcze mocniej pachnieć niż wcześniej przez co od razu moja omega zaczęła mi truć tyłek. Alfy jakoś dziwnie podobno wpływają na swoje omegi. Przez to że Kacchan mnie oznaczył jeszcze ciężej mi się powstrzymać od rzucenia się na niego, całował bym go aż bym się nie zaczął dusić.
W ogóle czemu on włączył te czerwone ledy?
Chyba mu się za bardzo wczuł i chciał zrobić klimat jak w jakimś filmie.
- ale j-ja się nie znam na tym więc t-ty tutaj przejmujesz inicjatywę jeśli t-ty akurat wiesz.
- żartujesz sobie ze mnie? Oczywiście że jestem przygotowany, nie chcę żeby twój pierwszy raz był byle jaki. Ma być najlepszy . - popchnął mnie na plecy po czym nade mną zawisł całując mnie namiętnie przy tym.
Oddałem pocałunek i objąłem jego szyję wkładając dłonie w jego blond włosy.
Kacchan odsunął się i wstał z łóżka zostawiając mnie na nim.
- e-ej... G-gdzie idziesz? - podniosłem się
- już skarbie, muszę zamknąć drzwi bo jak ktoś tu wbije i nam przeszkodzi to go rozwalę na kawałki. - podszedł do drzwi i zamknął je na klucz.
Cz-czy on nazwał mnie skarbie?
Kacchan wrócił na łóżko i położył mnie spowrotem na plecy i zaczął całować moją szyję robiąc mi przy tym malinki.
NaRrAtOr UwU
Izuku objął blondyna i zaczął cicho pojękiwać do jego ucha przy tym jeszcze bardziej go podniecając.
Blondyn czując że ma problem w swoich dolnych partiach ciała zaczął dotykać kroczem krocza chłopaka przy tym ręką zsuwając mu spodenki.
Mniejszy chłopak zaczął troszkę głośniej pojękiwać po czym zdjął bokserki swojego "partnera". Spojrzał w dół i spiął się mocno się rumieniąc na widok tego co zobaczył
- K-Kacchan...
- hm? - podniósł głowę odrywając się od jego szyi.
- a-ale nie będzie nas słychać? - oderwał wzrok od jego problemu i spojrzał mu w oczy.
- nie będzie bo wszystkie ściany są grupę a poza tym prawie całą klasą jest na dole.
- o-okej, trzymam cię za słowo.
|• nie tylko za słowo
Znaczy co?
Kto to powiedział?
Nie ja UvU •|Blondyn w ułamku sekundy zdjął z chłopaka jego koszulkę jak i bokserki i usiadł przekręcając zielonowłosego na brzuch i podnosząc wysoko jego biodra.
Midoriya wygiął lekko plecy wypinając się w stronę chłopaka i zaciskając swoje wielkie oczka.
Katsuki sięgnął po prezerwatywy leżące na poduszce i wyjął jedną rozrywając jej opakowanie kłami. Założył gumkę na swoje przyrodzenie i wszedł w mniejszego chłopaka w którym zaczął się delikatnie poruszać przy akompaniamencie pięknych i seksownych jęków chłopaka pod nim.
Izuku zaczął zaciskać swoje drobne dłonie na materacu i jęczeć głośno przez podniecenie jakiego teraz doznawał przez swoją alfę.
Bakugo zaczął zagryzać skórę na łopatkach i karku mniejszego chłopaka.
Zaczął coraz szybciej się poruszać aż zaczął słyszeć jeszcze głośniejsze dźwięki rozkoszy zielonowłosego.
- m-mam twój czuły punkt c-co?~ - wysapał przy tym przyspieszając i mierząc w przez niego nazwany czuły punkt mniejszego aby wywołać u niego jeszcze większą rozkosz.
Gdy omega doszła na pościel a Alfa doszła w prezerwatywę Bakugo wyjął swoje przyrodzenie z chłopaka i zdjął zużytą już prezerwatywę. Wstał i podszedł do biurka pod którym stał kosz do którego wyrzucił gumkę. Wrócił na łóżko i wziął na ręce mniejszego chłopaka mocno go przytulając.
- byłeś świetny - Bakugo pocałował omegę w policzek przez co zobaczył na jej twarzy szczery, słodki uśmiech.
Posadził chłopaka na biurku i podszedł do łóżka.
Zmienił poszewkę z kołdry i podszedł do biurka.
Katsuki
Wziąłem Deku na ręce i zaniosłem na łóżko. Położyłem go w świerzą i wilgotną pościel i położyłem się obok.
- kocham cię - mruknąłem pod nosem i mocno go przytuliłem.
- hm? - spojrzał mi w oczy.
- mówię że wygodnie.
- n-no, lubię tak leżeć w czystej , chłodnej kołdrze.
- też - uśmiechnąłem się i pocałowałem go w czółko. - Idziemy spać.
- okej, dobranoc
- dobranoc - jeszcze mocniej go przytuliłem i położyłem mu rękę na pośladku.
- Kacchaaan! - zmarszczył brwi i warknął cichutko.
- to nie ja
- bierz te łapę
- ale ty jesteś nie miły, łamiesz mi serce teraz. - zabrałem rękę i go objąłem
|• świeczki dla Bakugo bo nie pomacał chłopak TnT •|
- dobranoc - wtulił się w moją klatkę i po chwili zasnął że zmęczenia.
- dobranoc kochanie - pocałowałem go ostatni raz w polik i również zasnąłem.
•-•-•-•-•-•-•-•
Nie bijcie że takie słabe ;--;
Macie 18+ bo bym chyba serio została spalona na stosie przez was dzieci wy moje 😚🔥
Plis piszcie komentarze bo miło mi je czytać :3
---
(Nie ważna informacja)
Jezu na KrainaMc.pl jest taki zarąbisty tryb Water Block i to nie jest takie ciekawe ale nie mogę przestać w to grać XDDDD---
Jak macie jakieś pytania to na IG zapraszam 👁️👄👁️:
Opaciar.ay7
Wrzucam to jeszcze dzisiaj bo mnie zabijecie i sory że krótkie ale chciałam mieć oddzielny rozdział z 18+
Idę grać żegnaaaam 😚💋
Słów: 890
CZYTASZ
BakuDeku a/b/o Omegaverse
Randomhistoria BakuDeku ( a/b/o ) Izuku przeprowadza się w wieku 16 lat do miasta w którym spędził dzieciństwo, wyprowadził się w wieku 10 lat z powodu nowej pracy jego matki. Obecnie główni bohaterowie mają po 17 lat i są w klasie 2A w liceum UA. Izuku j...