《Capitolul 15》

235 5 0
                                    

V: Si cum de a reusit sa scape ca ma gandesc ca nu are cum sa fie in inchisoare si el dupa nici doi ani se desparte de tine.
Tu: Nu stiu. Dar hai sa nu mai vorbim despre fostul meu iubit si sa vorbim despre ce sa intamplat jos. De ce te-ai aprins asa de repede pe Jk?
V: Imi cer scuze pentru ceea ce am facut stiu ca am gresit, dar am o presimtire ca Jk te place si deaceea am reactionat asa.
Tu: Si mie mi sa parut putin suspect Jk.
V: La ce vrei sa te referi?
Tu: Ce vreau sa zic este ca in prima zi in care am venit aici Jk ma invitat sa iesim la un suc. Si eu i-am zis ca sunt obosita si ca adoua zi am scoala, atunci el a zis ca sa iesim maine si eu i-am zis sa iesim mai pe seara la un suc. Pana la urma el a acceptat, dar a doua zi nu am mai iesit, deoarece m-ai surprins cu petrecerea dupa tu mi-ai zis ca ma placi si in momentul acesta cine stie ce s-ar fi intamplat daca tu nu imi zicea ca ma placi.
V: Iubita mea frumoasa. •si isi pune mainile pe fata ta si incepe sa te sarute usor si spune• daca Jk mai aduce vorba despre iesitul la un suc sau sa va plimbati prin parc sau pur si simplu sa iesiti sa luati o gura de aer sau mai stiu eu ce ii mai trece prin cap vi la mine si vom lua o decizie impreuna sau daca sunt plecat prin oras cu treaba ma suni sau imi scri un mesaj ok iubire?
Tu: Am inteles iubire di ori cum nu as fi luat o decizie singura pentru ca eu ma gandesc de multe ori inainte de a lua o decizie si acum cum suntem impreuna ma gandesc si la tine.
V: Ce dragit ca te gandesti si la mine.

ℙ𝕣𝕚𝕞𝕒 𝕚𝕦𝕓𝕚𝕣𝕖 𝕒𝕕𝕖𝕧𝕒𝕣𝕒𝕥𝕒 || 𝕂𝕚𝕞 𝕋𝕒𝕖𝕙𝕪𝕦𝕟𝕘Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum