《Capitolul 26》

172 5 0
                                    

La spital

Tu ai ajuns direct in sala de operatie. Doctorul ti-a scos glontul, dar tu ai intrat in coma. Doctorul a iesit din sala de operatie si sa dus direct la baieti sa le de-a vestea.

V: Doctore cum se simte iubita mea?
Doc: Amreusit sa ii scoatem glontul, doar ca....
Jk: Doar ca ce doctore?
Doc: Doar ca a intrat in coma. A pierdut mult sange. Si am avea nevoie de un donator.
Baietii: Donam noi pentru Miki.

Baietii audonat, dar singuri care erau compatibili cu tine erau Tae, Jk si Jimin. Ei au donat foarte mult pentru a te scoate fin coma. Dupa transfuzia de sange Tae, Jk si Jimin sau intors la ceilalti, iar doctorul te-a dus intr-un salon. Doctorul sa dus la baieti.

Doc: Domnule Tae, Domnule Jimin si Domnule Jkcum va simtiti?
Tae/ Jk/ Jimin: Putin slabiti, dar suntem bucurosi ca am putut sa o salvam pe Miki.
Doc: Eu zic sa va bucurati canď se va trezi.
RM: Inca nu sa trezit?
Doc: Inca nu asteptam sa vedem daca va raspune corpul ei la transfuzie.
Jin: Domnule Doctor am o intrebare.
Doc: Da spuneti cu ce va pot ajuta.
Jin: Cum adica sa raspunda corpul la transfuzie. Exista riscul de a nu se mai trezi din coma?
Doc: Da exista riscul acesta de a nu se mai trezi. In cele mai multe cazuri isi revin din coma si putine cazuri care au murit.
Suga: Putem sa o vedem pe Miki?
Doc: Da.
Baietii: Multumim.

ℙ𝕣𝕚𝕞𝕒 𝕚𝕦𝕓𝕚𝕣𝕖 𝕒𝕕𝕖𝕧𝕒𝕣𝕒𝕥𝕒 || 𝕂𝕚𝕞 𝕋𝕒𝕖𝕙𝕪𝕦𝕟𝕘Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum