《Capitolul 25》

175 5 0
                                    

X: Buna iubito, ti-a fost dor de mine?
Tu: Stai asa. Vocea ta mi-se pare cunoscuta. Alex ce faci tu aici? Si de ce mi-ai dat mesaj sa ne intalnim in park?
Alex:  Am venit aici ca sa imi continui studiile. Si te-am chemat in park pentru a iti zice ca imi pare rau ca ne-am despartit asa si as vrea sa ma ieti.
Tu: Sa te iert. NICIODATA. Nu pot sa te iert.
Alex: De ce?
Tu: Pentru ca mai ranit prea tare, ca sa te mai pot ierta si in plus am pe alt cineva acuma.

Tu ai vrut sa pleci, dar Alex te-a prins de mana si te-a strans tare. Jin a vazut ca persoana care te-a strans de mana si nu vroia sa iti dea drumul. Asa ca la sunat pe Tae sa vina reprede in park cat de repede poate. Tae a venit in 2 minute in park si a vazut ca tu te zbateai si ca nu iti dadea drumul. Atunci tu l-ai bazut pe Tae si el sa bagat intre voi si a inceput sa il bata de Alex.

Alex: Tu cine esti?
Tu: Este iubitul meu.
V: Baby el cine este?
Tu: El este fostul meu iubit.
V: Si ti-a facut ceva?
Tu: Nu mia facut nimic.
V: Si atunci de ce v-ati intalnit in park?
Tu: Bebe nu fi gelos. Alex m-a intrebat daca nu vreau sa ma intorc la el.
V: Si tu ce i-ai zis?
Tu: Ca nu vreau sa ma intorc la el, deoarece te am pe tine in viata mea.

Alex era nervos si a scos un pistol si la indreptat spre Tae.

Alex: Daca nu te indepartezi de Miki trag.

In acel moment Alex a tras, dar nu la nimerit pe Tae ci pe tine, deoarece ai sarit in fata glintului, iar tu ai cazut jos. Alex a plecat cat a putut el de repede. Jin i-a sunat pe baieti sa vina la spital si a sunat si la salvare. Tae sa pus in genunchi si te-a luat in brate.

V: Baby te rog nu ma parasi acum.•spune el cu lacrimi in ochi•

Tu ai deschis ochii si ai zis...

Tu: Baby nu am sa te parasesc niciodataiti promit.

Tu ai inchis ochii incet si Tae ti-a zis...

V: Baby mai rezista salvarea va veni repede.

Salvarea a venit cat de repede se putea. Doctori de pesalvare te-au luat si te-au dus repede la spital.

ℙ𝕣𝕚𝕞𝕒 𝕚𝕦𝕓𝕚𝕣𝕖 𝕒𝕕𝕖𝕧𝕒𝕣𝕒𝕥𝕒 || 𝕂𝕚𝕞 𝕋𝕒𝕖𝕙𝕪𝕦𝕟𝕘Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum