《Capitolul 39》

166 4 0
                                    

Jimin a sunat la salvare. Salvarea a venit cat de repede a putut. Cand ati ajuns Doctorul te-a dus intr-un salon. Ti-au facut niste analize. Baietii asteptau pe hol dintr-o data vine doctorul si il cheama pe Tae pentru a vorbi cu el despre ce sa intamplat.

V: Domnule Doctor cum se simte iubita mea?
Doc: Ne pare rau, dar a pierdut sarcina.
V: Poftim?
Doc: Ne pare sincer rau, dar i-am facut niste analize si apare ca ar fi luat niste somnifere.
V: Pot sa o vad?
Foc: Mementan nu. Domnisoara trebuie sa se odihneasca. Va vom anunta cand puteti sa o vedeti.
V: Multumim. Vom astepta.

Taesa dus nervos la Jk si la luat de guler si ea zis.

V: Din cauza ta Miki a mea pierdut sarcina. Cat de idiot poti fi sa faci asa ceva.
Jk: Imi pare rau nu am vrut, dar nu am avut de ales voiam sa ma razbun pe ea ca te-a ales pe tine si nu ma ales pe mine.
V: Iti pare rau pe saracia. Tu iti dai seama ce o sa iti faca Miki daca aude ca a pierdut copilul?

Jk nu mai zice nimic si lasa capul in jos si incepe sa planga.

V: Si acum de ce taci si nu zici nimic? Ti rusine de ce ai facut?
Jk cu lacrimi in ochi: Nu am vrut sa ii fac asta. Te rig iarta-ma.
V: Nu mie trebuie sa imi ceri scuze ci lui Miki. Nu stiu daca te va putea ierta.
Jin: Pai atunci haideti sa mergem la Miki sa vedem cum se simte.
V: Nu putem. Doctorul a zis ca Miki se odihneste putin si cand se va trezi atunci putem merge la ea.

In acel moment vine doctorul.

Doc: Puteti sa mergeti la domnisoara Miki sa o vizitati.
J-hope: Si cand ii dati drumul?
Doc: Astazi ma duc sa fac fisa de externare si puteti pleca.

Baietii au intrat la tine, iar Tae si Jk au inceput sa planga si s-au apropiat de tine.

Tu: Baieti ce sa intamplat? De ce plangeti? E ceva grav?
V: Baby ai..... pierdut sarcina.😭😭
Tu: Poftim? Cum? De ce?•tu ai inceput sa plangi•
Jk: Din vina mea ai pierdut sarcina. Eram gelos. Stiu ca mi-ai zis sa incerc sa te uit si sa imi gasesc pe alta, dar nu am putut. Te rog iarta-ma.•spune el plangand•
Tu: Nu stiu momentan nu te pot ierta, dar cu timpul am sa te iert.
V: Acum hai sa mergem acasa doctirul a zis ca azi iti da drumul acasa.
Tu: Ok. Hai acasa oricum as vrea sa fiu putin singura ca sa ma pot linisti.

V te-a luat in brate si te-a pupat pe frunte si ati plecat acasa.

ℙ𝕣𝕚𝕞𝕒 𝕚𝕦𝕓𝕚𝕣𝕖 𝕒𝕕𝕖𝕧𝕒𝕣𝕒𝕥𝕒 || 𝕂𝕚𝕞 𝕋𝕒𝕖𝕙𝕪𝕦𝕟𝕘Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum