《Capitolul 40》

174 4 0
                                    

Cand ati ajuns acasa tu te-ai dus in camera si ai incuiat usa si ai inceput sa plangi. Tae urca sus la tine ca sa te calmeze, dar el nu stia ca usa era incuiata.

V: Baby deschide nu mai fi suparata o sa mai avem copii. Te rog deschide usa.🥺🥺
Tu: Nu lasa-ma. Pleaca nu vreau sa vad pe nimeni.

Tu ai deschis usa si l-ai luat in brate pe Tae si ai zis.

Tu: Baby iarta-ma ca am reactionat asa.
V: Nu trebuie sa iti ceri scuze este normal sa reactionezi asa. Stiu ca o sa iti fie greu sa treci peste momentul acesta, dar ma ai pe mine. Mereu voi fi alaturi de tine in orice situatie.
Tu: Sunt norocoasa sa te am. Esti cel mai bun iubit din toata lumea. Te iubesc.
V: Si eu te iubesc.

Ati coborat jos la baieti si v-ati uitat la un film de comedie. In seara aceea ati facut iar nebuni. Peste 2 saptamani tie ti sa facut rau. Te-ai dus la Tae si i-ai spus ca iti este rau. Ati mers la spital, iar doctorul va dat o veste buna.

Doc: Am o veste buna pentru dumneavoastra sunteti insarcinata.

Tu si Tae erati foarte fericiti si ati inceput sa plangeti de fericire si v-ati luat in brate si v-ati sarutat. Ati plecat acasa si le-ati dat vestea si baietilor.

Baietii: Felicitari!
Tu&V: Multumim!
Tu: Jk vraeu sa iti spun ca te-am iertat pentru ce ai facut.
Jk: Miki iti multumesc si sa sti ca ce mi-ai spus ca sa imi gasesc pe cineva. Sa sti ca mi-am gasit cred ca o sti p cheama Andreea.
Tu: Da o stiu pe Andreea ea este prietena mea cea mai buna din Romania si acum am fost si colege de scoala. Intrebare. Tu m-ai uitat nu-i asa?
Jk: Da te-am uitat imi place de tine, dar ca o prietena.
Tu: Baby as vrea sa facem nunta peste 2 saptamani exact de ziua mea.
V: Si pe ce data este ziua ta?😅😅
Tu: Ziua mea este pe 19 Iulie.
V: Bine atunci facem facem nunta de ziua ta.

ℙ𝕣𝕚𝕞𝕒 𝕚𝕦𝕓𝕚𝕣𝕖 𝕒𝕕𝕖𝕧𝕒𝕣𝕒𝕥𝕒 || 𝕂𝕚𝕞 𝕋𝕒𝕖𝕙𝕪𝕦𝕟𝕘Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum