《🔞Capitolul 35🔞》

228 6 0
                                    

ATENTIE! Acest capitol contine scene ccunuditate sexuala, poate afecta cititorul, daca vrei poti trece peste acest capitol.



Ati inceput sa va sarutati, dupa care tu i-ai dat jos teicoul, iar el ti-a dat jos acea fustita si ai ramas doar doar in lenjerie intima si sutien. Tae la un moment dat te-a dezbracat complet si la fel ai facut si tu cu el. Tae te-a prins de talie si te-a lipit de perete dupa care te-a intins de pat. El te-a intrebat...

V: Baby vrei sa ai copii sau folosesc..............
Tu: Da baby vreau sa am copii cu tine nu vreau sa falosesti protectie.
V: Atunci te fac sa nu mai mergi o luna.😏😏

Tae te-a sarutat cu pasiune pe buze, dupa care pe gat si ajungand la abdomen. Tae ti-a desfacut picioarele, sa pozitionat la intrarea ta dupa care a intrat. Tu ai inceput sa gemi de durere. La un moment dat din durere a devenit placere si ai zis.

Tu: Ce bine ca nu sunt baietii acasa sa ne auda ce facem.

Tae te-a sarutat si s-a oprit si sa pus langa tine. Dupa care te-ai pus tu peste el. L-ai sarutat pe buze, dupa care l-ai muscat de gat lasandu-i semne si Tae a zis

V: Baby opreste-te te rog.😏😏
Tu: Nu ma opresc daca nu ma saruti.😏😏
V: Bine tu ai vrut-o.😏😏

Tae te-a sarutat cu pasiune si te-a muscat de buza lasanduti semn.

Tu: Auu doare.

Tae sa oprit si v-ati bagat la somn. Era ora 1:30 dimineata cand v-ati culcat. Baietii au venit si ei pe la 9 dimineata. Voi inca dormeati.

Jin: Porumbeii astea inca dorm.
RM: Lasa-i sa doarma ca mai mult ca sigur sau distrat de numa.

ℙ𝕣𝕚𝕞𝕒 𝕚𝕦𝕓𝕚𝕣𝕖 𝕒𝕕𝕖𝕧𝕒𝕣𝕒𝕥𝕒 || 𝕂𝕚𝕞 𝕋𝕒𝕖𝕙𝕪𝕦𝕟𝕘Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum