《Capitolul 32》

168 4 0
                                    

V: Miki fin prima clipa de cand te-am vazut stiam ca vei fi amea. De fiecare data cand ma uit in ochii tai simt o chimie puternica intre noi. As vrea sa imi fi alaturi toata viata pana la moarte. Vreau sa te am de fiecare data alaturi de mine. Miki vreau sa porti numele meu si traim o viata ca in povesti. In concluzie Miki vrei sa fi sotia mea?

Tu ti-ai sters lacrimile si ai spus.

Tu: Da vreau sa fiu sotia ta, dar mai intai de toate as vrea sa iti povestesc tot trecutul meu.
Baietii: Va lasam sa povestiti singuri.
Tu: Nu. Ramaneti va rog vreau sa stiti si voi nu vreau sa ma ascund de voi.

Tu: Totul a inceput cand aveam 17 ani. Eram la liceu. Dupa junatate de an fostul meu iubit vine si imi spune ca ii place de mine, i-am spus ca si mie imi place de el. Prietenele mele mi-au spus spus ca Alex este un ciudat si ca se indragostea de ele imediat si le lua si le ducea intr-un loc unde nu stia nimeni. Le obliga sa faca dragoste cu el. Insa unele au aceptat si altele nu au acceptat, iar cele care nu acceptau le viola. Le mai si batea cand era nervos. Eu nu le-am crezut. Am vezut ca imi vor raul pana intr-o zi cand Alex a venit sa ma ea cu masina si sa mergem la scoala. Am mers cu el la scoala. Totul a fost ok pana cand in loc sa ma duca acasa ma dus intr-un loc pustiu, parasit, fara nici un gram de lumina. Nu am vazut lumina soarelui timp de 2 luni jumate. In tot acest timp Alex a vrut sa faca dragoste cu mine. Eu nu am fost deacor. Alex era suparat ca nu isi putea satisface nevoile. Asa ca ma legat si nu mi-a mai dat drumul. Si cand ma bedea trista ca nu imi puteam vedea parintii, prietenii, iar ca sa ma faca sa fiu fericita imi aducea flori. Eu nu puteam sa fiu fericita cand venea el cu flori eu tot trista eram. Intre timp parintii mei ma cautau disperati, deoarece nu am mai venit acasa. Pana la urma m-au gasit, m-au luat acasa, iar politia la luat pe Alex l-au bagat la inchisoare. La scurt timp am avut un accident Alex a pus pe cineva sa intre in noi si sa ne omoare. Mi-am dat seama ca a pus pe cineva deoarece in momentul in carecla luat politia se uita uratbla mine si a zis "Ca asta nu ramane asa." Tata a murit, iar eu cu mama am scapat. Nu m-am mai dus la scoala ci am facut scoala de acasa. Mergeam la scoala doar ca sa dau teste si examene. La 18 ani am venit aici in Coreea pentru a imi termina studiile. Intr-o zi am primit un mesaj sa merg in park mesajul era de la Alex si de acolo stiti ce sa intamplat.

ℙ𝕣𝕚𝕞𝕒 𝕚𝕦𝕓𝕚𝕣𝕖 𝕒𝕕𝕖𝕧𝕒𝕣𝕒𝕥𝕒 || 𝕂𝕚𝕞 𝕋𝕒𝕖𝕙𝕪𝕦𝕟𝕘Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum