《Capitolul 27》

171 4 0
                                    

Baietii au intrat la tine in salon si cand te-au vazut conectata la o gramada de aparate si cu mascuta de oxigen pe fata au inceput sa planga. Tae sa apropiat de tine, sa asezat pe scaun, ti-a luat mana in mainile lui si a zis cu lacrimi in ochi.

V: Baby, te rog din tot sufletul meu trezeste-te. Nu ma lasa singur singurel aici, daca mori nu voi mai iubi pe nimeni asa cum te-am iubit pe tine.

Tea ti-a pupat mana si o lacrima sa scurs pe mana ta. Atunci tu ti-ai miscat mana si ai deschis incet ochii.

Tu: Jnde sunt?
V: Esti la spital.
Tu: De ce? Ce sa intamplat?
V: Te-ai sacrificat pentru mine deoarece fostul tau iubit a vrut sa sa ma omoare pe mine si tu ai sarit in fata glontului si te-a nimerit pe tine. Trebuia sa fiu eu in locul tau.
Tu: Baby nu spune prosti totul este bine si va fi bine in continuare iti promit.
V: Dar tu stiai ca putaei sa mori? Mi-am facut griji pentru tine baby.•el inca avea lacrimi in ochi•
Tu: Totul va fi bine iti promit.•si ii stergi lacrimile•

Atunci a intrat doctorul in salonul tau.

Doc: Ma bucur ca v-ati trezit trezit din coma. Maine dimineata puteti pleca acasa.

Tu erai super incantata si sari in bratele lui Tae si l-ai sarutat. Dupa baietii au plecat. Tae a mai stat putin cu tine pana cand ai adormit si Tae te-a pupat pe frunte si ti-a soptit la ureche.

V: Noapte buna baby ne vedem maine.

ℙ𝕣𝕚𝕞𝕒 𝕚𝕦𝕓𝕚𝕣𝕖 𝕒𝕕𝕖𝕧𝕒𝕣𝕒𝕥𝕒 || 𝕂𝕚𝕞 𝕋𝕒𝕖𝕙𝕪𝕦𝕟𝕘Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum