《Capitolul 17》

206 7 0
                                    

Jk: Cum ati dormit?
Tu: Am dormit bine.
Jimin: Dar ce a fost cu tipatul de aseara ca mai speriat ingrozitor.
Tu: Am avut un cosmar.
Suga: Si ce ai visat?
Tu: Prefer sa nu vorbesc despre asta.
RM: De ce? Sti ca poti avea incredere in noi. Doar suntem prieteni tai.
V: Daca a zis ca nu vrea sa vorbeasca despre asta nu mai insistati. Lasati fata in pace.
Tu: Este ceva personal fin trecutul meu si momentan nu va pot spune, dar cand am sa fiu pregatita am sa va povestesc.
Baietii: Am inteles.
Jin: La masa.
Toti: Venim acum.
Tu: Ce avem la micul dejun?
Jin: Clatite si ceai de fructe.

Dupa ce ati terminat de mancat naietii s-au dus in camerele lor, iar tu ai ramas sa strangi masa, dar cand ai vrut sa pleci in camera Jk vine la tine si intreaba.

Jk: Miki ai vrea sa iesi cu mine la o intalnire?
Tu: Nu stiu Jk.
Jk: Hai te rog stiu ca esti cu V impreuna, dar mai ti minte cand te-am invitat in oras?
Tu: Da mai tin mine acea zi a fost super naspa pentru mine.
Jk: Stiu ca a foat naspa pentru tine, dar as vrea macar intalnirea de atunci sa o avem. Iti promit ca nu iti voi face nimic doar vreau sa vorbim si sa bem un suc.
Tu: Bine vin doar sa vorbim si sa bem un suc.

Tu ai mers sus sa ii spui si lui V.

Tu: Iubire sper sa nu te superi pe mine.
V: Nu ma supar poti sa imi spui orice. Te ascult.
Tu: Jk ma chemat in oras ca sa vorbim si sa bem un suc.
V: Si tu ce i-ai zis.
Tu: I-am zis bine.
V: Nu am zis ca ma intrebi inainte de ai da un raspuns? •a rudicat putin vocea la tine•
Tu: Nu ridica vocea la mine ca nu imi place cand cineva ridica vocea la mine.
V: Imi cer scuze ca am ridicat tonul la tine. •vine la tine si te ea in brate• Dar sper ca Jk sa nu se dea la tine. Daca se da la tine sau iti face ceva il omor.
Tu: Bine😅. Atunci poti sa iesi putin pentru a ma schimba si stai calm nu ma voi imbraca prea sexy. Ma voi imbraca in ceva mai lejer. Ok?
V: Bine.

Atunci V a iesit din camera pentru a te schimba.
Tu te-ai schimbat asa:

Dupa care tu ai coborat jos si ai plecat cu Jk la o plimbare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa care tu ai coborat jos si ai plecat cu Jk la o plimbare.

ℙ𝕣𝕚𝕞𝕒 𝕚𝕦𝕓𝕚𝕣𝕖 𝕒𝕕𝕖𝕧𝕒𝕣𝕒𝕥𝕒 || 𝕂𝕚𝕞 𝕋𝕒𝕖𝕙𝕪𝕦𝕟𝕘Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum