𝙄𝙣𝙩𝙤 𝙔𝙤𝙪

2.3K 122 293
                                    

Part 2

uyarı:Profesör x öğrenci, yaş aralğı

Tom ile yaşadığınız olaydan yaklaşık olarak beş veya altı gün geçmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tom ile yaşadığınız olaydan yaklaşık olarak beş veya altı gün geçmişti.

Dediği gibi yaptı ve seni Merinda'ya bırakmadı,derslere devam ettiniz fakat eskisi kadar iletişimi değildiniz.

Bir yeri anlamadığında bile ona sormuyor,Hermione veya Blaise'ye gidiyordun,tabii bunun yanında bir de sevimli Luna vardı.

Ona karşı beslediğin sevgi her şeyin dışındaydı.Tom ile yaşanan her türlü olayı biliyordu ve seni asla yargılamıyordu,tam tersine yanında oluyor sana yol gösteriyordu.

Geçirdiğin küçük depresyondan çıkmanı o sağlamıştı..

Tom'unsa kafası karışıktı.Neden seni Malfoy'un yanında gördüğü zaman sinirleri tepesine biniyordu?Yakınlığınız...aklına geldikçe kontrol edemediği şeyler zihnine yerleşiyordu.

Okulda herhangi birinin zihnini okumamış olması için tanrıya dua ediyordu,duyguları fazla karmaşıktı.

Ne hissettiğini bilemiyor,saçma sapan düşüncelere giriyordu.Merinda,bir kaç kez ona yaklaşmayı denediğimde sert bir dille onu uzaklaştırmıştı.Merinda daha fazla uzatmasa da aşık olduğu adamdan aldığı ilgiden eskisi kadar memnun değildi.

O salak birisiydi,Tom'un duygularının ona karşı olmadığından emin olsada onunla yatıyordu,aslında salak değildi,sadece aşkını gururunun önüne koyuyordu.
-böyle bir şey yapmayın ağzınıza çakarım-

Fakat ne yazık ki Tom'un aklından çıkaramadığı şey sendin.Ne kadar şerefsiz gibi davransa da yanlış olduğunu düşünüyordu ve lanet zihni o kadar doluydu ki savaşamıyordu.

İki gün kadar senden uzak durmayı denedi,dersler dışında seni gördüğünde yolunu değiştirdi.Sen ortak salondayken oradan ayrıldı.

Ama pek uzun sürmedi,üçüncü günün sonunda kendini Slytherin ortak salonunda buldu.

Goyle,kolay bir av olduğu için onu kolayca yakalayıp kendi alanına çekti,ona konu anlatacağını ve onun sorgulama yapamayacağından bahsetti.

Goyle'da bir Slytherin'in tersine pussy olduğu için asla sorgulamadan kabul etti

Bir akşam kız arkadaşlarınla birlikte ortak salona girdiğinde ayakta Goyle'a bir şeyler anlattığını gördün.

Bir süre istemesende onu inceledin ve sonra hızlıca yatakhaneye gittin.

Slytherin'de pek kız arkadaşın olmasa da dört kişilik bir grubunuz vardı fakat aralarından en çok Nina ile yakındın.

Yatakhaneye gittiğinde Nina ile biraz sohbet ettikten sonra uyudun.Ertesi gün,geç kaldığın derslere hızla hazırlanıp gittin.

Dersler sıkıcı olduğu için gün fazla uzun geliyordu.Sonunda yemek için mola verdiğinizde kalabalık koridordan Draco ve arkadaşlarıyla birlikte geçtiniz.

Draco,dosttan çok bir kardeş gibiydi.Her türlü konuda sana destek çıkardı,acılarını sana anlatır ve sana ait olanları dinlerdi.Tıpkı o da Luna gibi Tom'u biliyordu.

Beline sardığı kolunu sık sık sıkıyor,her yaptığı espride gülüp gülmediğini anlamak için sana yaklaşıyordu.Moralinin bozuk olduğunu biliyordu,gülmen için milyon tane espri yapabiliyordu.

Tom,uzaktan beline sarılmış ona gülümsediğin Draco'yu gördüğünde kıskançlığının bedenini sarmasına izin verdi.

Ne haddine olduğunu o da bilmiyordu.Sadece kıskanıyordu-bir çarpacam-

Ortak salona girdiğiniz anda hızlıca yanına yaklaştı ve kolunu sertçe kavrayarak seni ters bir şekilde ortak salonun kapısına ilerletmeye başladı.

Draco,sinirlenmişti ve istemsizce Tom'a bağırdı "Bay Riddle!Onu bu şekilde bir yere götüremezsiniz!"

Tom,olduğu yerde durdu ve kafasını yan çevirip sana baktı.Ardından Draco'ya dönerek konuştu.
"Kendi işinle ilgilen Malfoy,beni babanla konuşmak zorunda bırakma."

Draco istemese bile sana baktığında susması gerektiğini farketti.O sessizleştiğinde Tom seni yola döndürerek kolunu beline sardı.

Profesörler veya öğrencilerin hiç birisi umurunda değildi.Hızla ihtiyaç odasına girdi ve seni herhangi bir duvara yasladı.

"Nasıl sana temas etmesine izin verirsin!?" boynundaki damarlar bağırdığında ortaya çıktı.

Ona karşı sakin bir sesle cevapladın "Kimin bana temas edeceğine karışabilecek son insan sensin Riddle."

Sana baktı,aranızda en fazla elli adım vardı "Y/N!Draco'yla olan yakınlığın beni rahatsız ediyor."

"Sen kimsin ki?" iğrenerek baktın "Nasıl bana veya ona karışabilirsin?"

Aranızdaki elli adımı on adıma düşürdü "Benim kim olduğum önemli değil!Önemli olan sensin?"

"Vay canına!" etkilenmiş taklidi yaptın "Kes sesini Riddle."Eski ciddiyetine döndün.

Kaşlarını çattın "Merinda yüz vermedi mi yoksa,ne yazık.?Draco istediği kadar bana yaklaşabilir ve sen buna karışamazsın.Ayrıca konu Draco'da değil,benim istediğim her erkek bana yaklaşabilir ve sen yine karışamazsın." gözlerini ona karşı devirerek uzaklaşmak için hareketlendiğinde tam olarak önünde durarak hareket etmeni engelledi.

Göğsünden sertçe itledin "Uzak dur benden!"

Fakat işlemedi "Karışırım çünkü.." lafını tamamlamadı.

"Ne?Çünkü ne,beyinsiz?" sertçe sordun.

Biraz durarak gözlerinin içine baktı "Karışırım çünkü sana aşığım."

Kısa bir kahkaha attın "Ah..Onun..Bu evren üzerinde gerçekleşme ihtimali çok düşük,sen unut onu."

Kahkahana devam ettin dudaklarını dudağına sürttün.

"Ne demiştin? Ama biliyorsun ki bu asla gerçekleşemez,yani bir beklenti içerisine girme." miydi?.."

Göğsünden sertçe itleyerek kendini kurtardın ve kapıya yaklaştın.

"Komik olma Riddle,beni asla Merinda'ya bırakmazsın,ama ben yapıyorum.." mırıldanıp odadan hızla çıktın.

Sağ tarafında kalan aynaya elini sertçe geçirerek aynanın parçalara ayrılmasını izledi.

Seni kazanacaktı..Kırdığı kalbini onaracak ve sahip olacaktı..

Bu bölümde kendime o kadar triggerlandım ki ağzıma çakıcam şimdi nasıl yazmışım abi ben bunu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu bölümde kendime o kadar triggerlandım ki ağzıma çakıcam şimdi nasıl yazmışım abi ben bunu

|Düzenlendi : 22.02.2022|

𝙈𝙪𝙡𝙩𝙞𝙛𝙖𝙣𝙙𝙤𝙢 ☼︎ 𝘐𝘮𝘢𝘨𝘪𝘯𝘦𝘴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin