slm guzelhornygacilar 😩💞💓💝💘💖💕🦶
Uyarılar:Imdat,Smut,Daddy kink,kirli konuşmalar
Harry Styles
Harry'nin kolunun altına girmeden hemen önce saçlarını bileğindeki tokayla topladın "Saçların rahatsız etmesin.Hadi yürü kör kütük sarhoşsun."
"Ben sarhoş falan değilim,sensin sarhoş?" kafasını senin kafanın üstüne yaslayarak gözlerini kapatti.
Niall,Liam'a destek verip ayakta tutmaya çalışırken,Gigi Zayn'le ilgileniyordu.
Herkes teker teker asansöre bindikten sonra katlara dağıldınız.Harry'i sürükleyerek odasına soktuktan sonra zorlansan da yatağa bırakabildin.
Kendi başına yastıklara ulaşıp rahat bir pozisyona geçti fakat üstünde hala dar siyah pantolonu ve her zaman giydiği bol gömlerinden vardı.
Yanına yaklaşarak ayağındaki ayakkabılarını çıkarttın ve yatağın arka tarafına attın.Yüzüne yaklaşarak elini yanağına koyduğunda irkilip gözlerini açtı.
"Üstünü değiştirmen gerekiyor Harold." yüzüne doğru fısıldadın ve yanaklarına yapışan saçları geriye atarak kulağının arkasına sabitledin.
"Üstümü değişteremeyecek kadar yorgunum." mırıldandı.
"Harry,hadi zorlaştırma." Kollarını koltuk altından geçirerek Harry'i yatak başlığına yasladın.
Gömleğinin düğmelerini teker teker açmaya başladığın sırada gözlerini kocaman açtı fakat bayık bir şekilde baktı "Haah,sevişecek miyiz?"
Kıkırdayarak kafanı salladın "Hayır seninle asla sevişmeyeceğim,özellikle bu haldeyken."
Gömleği kollarından çekerek çıkarttın ve yatağın yanındaki dolaptan beyaz bir tişörtü çıkarttın.
Kafasından tişörtü geçirdiğinde sinirle çıkarttı "Hayır vücudumun ne kadar güzel olduğuna bak."
Tişörtü boynunda bırakarak kıkırdadın ve arkanı dönerek titreyen telefona baktın fakat görmezden gelerek tekrar Harry'e döndün.
Birden bire seni kaldırarak yüzünüzü eşitledi ve burnunu burnuna sürttü "Babacığın seni istiyor."
Aldığın derin nefesler onun nefesleriyle çarpışıyordu "Babacık falan değilsin,sarhoş bir bebeksin."