Part 2
Osman"Kemal hoca nerede,gelmedi mi hala?" Sinan üstündeki ceketi çıkartıp Işık'a uzattı.
Kerem etrafa bakınırken bu kez sana döndü "Burcu'da yok ortalıkta,y/n sen emin misin geleceğine."
Kafanla onayladın ve ileride size yaklaşan Burcu'yu gösterdin "Geliyor,siz Kemal'e bakmaya gidin."
Kafalarıyla onayladıklarında Osman sana döndü ve gülümseyerek geri geri ilerledi.
Gülümseyip kafanı size doğru gelen Burcu'ya çevirdin "Selam kızlar."
Üçünüzde ortak ağızdan geri selam verdiğinizde yanınıza oturdu.Eda çantasından çıkarttığı biraları size uzatırken reddettiniz.Tek başına içmeye başladığında Burcu diğerlerini sordu.
"Onlar..Konser alanındalar.Biz de gideriz birazdan.Hatta hadi..Kalkın." Eda diğer biraları çantasına attı ve ayağa kalkıp sana elini uzattı.
Eda'ya tutunarak kalktığında Işığı kaldırdın ve Burcu'yu beklemeye başladınız.
"Ya,kızlar ben gelmesem.Otururum burada,beklerim sizi." saçlarını karıştırdı ve kafasını döndürerek size baktı.
"E iyi Sinan'ların yanına gidelim o zaman." Eda omuzlarını silkip İşık'la seni çekerek konser alanına sürükledi.
Kerem'leri bulduğunuz da ortama iyice karıştınız.Grup sahneye çıktığında Eda alkolün verdiği etkiyle garip bir şekilde dans etmeye başladı.
Kerem sıkılıp etrafı incelerken gördüğü Kemal'le kimseye söylemeden koşarak ona ulaştı.
Onları farkettiğinde Osman'ı dürterek sana döndürdün "Osman dursana yerinde."
"Kızım ben ne yapıyorum Eda sallanıyor." Kendini Eda'dan kurtarmaya çalışırken aynı zamanda seni tuttu ve daha geri çekti.
Yüzünü garip flört eder bir hale getirdi "Ne oldu çok mu özledin beni?"
Kafanla onayladın "Çok,nasıl özledim anlatamam." alayla söyledin ve ileriyi gösterdin "Kerem,Kemal'le konuşuyor." biraz daha ciddileştin.
"Ben de seni çok özledim canım gel böyle." Kolunu omzuna atarak seni kendine çekti ve gösterdiğin yere baktı "Gel gidelim ne konuşuyorlar."
Kolunu omzundan çekmeyerek ilerlediğinde kendini kurtarmaya çalıştın.
Birden durarak kaşlarını çatarak sana döndü "Rahat dursana sen."
Kemal ve Kerem'e yaklaştığınızda Kemal size döndü ve gözlerini devirdi ve Kerem'i dinlemeye devam etti "Sonra sarhoş olucak,saçma sapan hareketler yapacak."