Uyarı:Profesör x öğrenci,yas aralığı
"Pekala siz bayan Y/N,siz hangi kokuyu alıyorsunuz?" Gözlerini pencereden çekerek Profesör'e baktın.
Gülümsedi ve sınıfa döndü "Görünüşe göre Y/N dersi dinlemiyordun." tekrar sana bakarak asasını kendi masasına bıraktı.
Kafanla onaylamadığını belli ederek salladın "Dinliyordum."
Kıkırdadı "O zaman anlatın,Amortentia iksiri ne için kullanılır?" masasına kalçasını yaslayıp sınıfa göz gezdirdi.
Genç kızların çoğu dibi akarak ona bakıyordu,onun gözleri ise bir kişiyi arıyordu.
"Amortentia,içen kişide delicesine bir takıntı veya aşkı ortaya çıkarır.Veren kişiye karşı duyulan hisler sorgulanmaz tam tersine "Acaba beni seviyor mu?Benimle ilgileniyor mu?" gibi şeyler düşünülür."Biraz duraksayıp Tom'a baktın.
"Ve eğer hala ne kokusu aldığımı merak ediyorsanız söyleyeyim,koku almıyorum." gülümseyerek cübbeni ve eteğini düzelterek oturdun.
Yalan,yasemin ve gece çiçekleriyle harmanlanmış şeftali,biraz da nektarin tam olarak derisine işleyen kokusu.
Hafifçe gülümseyerek derse devam etti.Tom,mezun olduğu bu okula bir sene sonra profesör olarak geri döndüğünde seni gördü.
Fazlasıyla dikkat çekiyordun fakat kötü anlamda değil.Derslerinde başarılıydın ve olağanüstü bir şekilde her büyüyü kolayca yapabiliyordun.
Hogwarts'da pek böyle büyücülerle karşılaşılmazdı.Yani demek istediğim herkes iyi birer büyücüdür ama kimse kolayca kullanamaz.
Altıncı sınıfın sonunda okuldan ayrıldın ve yaz tatili için Kaliforniya'ya büyükanneni ziyarete gittin.
Yine sinir bozucu derecede sıkıcı geçen bir günde kahve almaya gittiğin kafede onu gördün.
Günlük kıyafetler yerine hala asil duran takımları tercih ediyordu.Pek dikkat çekmedi,Kaliforniya klas takılmaya çalışan adamlarla doludur.
Yazın geri kalanında sıklıkla görüşmüştünüz.Görüştüğünüz her dakikada sana karşı o kadar nazik,kibar ve centilmendi ki,bunun yanında sayamadığım bir çok güzel şey.
Ondan etkileniyor olmak senin suçun değildi,o büyüleyiciydi.Her öğrencisiyle böyle ilgilenmiyordu..herkese karşı soğukken sana karşı sıcaktı.
Fakat,böyle şeylerin sonu genelde klasik olurdu..Genç adam ona yakın güzel bir kadınla beraber olurdu ve kızda bunu görürdü.
Tıpkısının aynısıydı,ihtiyaç odasına uzanan koridorlarda tek başına gezerek kaybolan bilekliğini arıyordun..ta ki o manzarayı görene kadar.