𝙇𝙤𝙡𝙖

2.9K 125 173
                                    

Uyarılar:Yakınlaşma

"Şu lanet çeneni iki saniye kapatır mısın,odaklanamıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Şu lanet çeneni iki saniye kapatır mısın,odaklanamıyorum." Sertçe bakıp meyan kökünü uzandın.

Klaus,garip bir şekilde sırıttı ve sana doğru adımladı "Sen kapatsana." mırıldanarak masaya doğru dönük olan senin arkasına geçti.

Arkana geldiğinde hızlıca ona dönerek ellerini göğsüne koydun.Sana biraz daha yaklaşarak o da ellerini masaya sabitledi.

"Klaus,bırak beni." sessizce fısıldadığında sırıtarak gözlerinin içine baktı.

"Kızarıyorsun." kıkırdadı ve burunlarınızı birbirine sürttü "Çenemi kapat ya da ben kapatmanı sağlarım."

Kafanla redderek göğüslerinden biraz ittirmeye çalışsan da bir vampiri ne kadar kıpırdatabilirdin?

"Klaus.." sertçe sözünü kesti "Yap ya da yaparım."

Gözlerini kapatıp derin bir nefes aldığında kurtarıcı meleğin oymuşcasına Hayley içeriye daldı "Y/N,Kol...yüce İsa."

Sen iyice kızardığında Klaus gülümseyerek geriye çekildi ve sana göz kırparak odadan ayrıldı.

"Ben..özür dilerim anını mahvetmek istememiştim." Hayley,elindeki yüzüğüyle oynarken sana yaklaştı.

Elini hayır anlamında salladın "Mahvetmek mi?Bir kez daha beni kurtardın Hails."

Kıkırdayarak,Davina'yı kurtarmanıza yardım edecek büyünün diğer malzemelerini yerden alıp poşetle masaya bıraktı "Kol bunları verdi,en kolay şekilde bunlar yardımcı olurmuş."

"Hayley,bilmiyorum..Atalar bana fazlasıyla kızgın,daha da kızacaklar.Ama sanırım Kol'a ve size bir iyilik borcum var.Emin değilim ama,deneyeceğim." 

Hayley onayladı ve Hope'a bakmak için yanından ayrıldı.Orjinaller ile yaklaşık beş yıl öncesinde tanışmıştın.Hayley'nin seni kurtardığı bir vampirden sonra,daha da yakın olmuştunuz.Kısa sürede Hayley ve sen aileden sayıldınız.Hayley,senden önce de sayılsa da,pek bir farkınız yoktu.

Elijah ve Klaus hariç.Elijah,Hayley'e uzun süredir aşıktı.Kavuşamasalarda,araya Jackson'da girse birbirlerine her zaman bağlılardı.

Klaus ise garipti.Biri sorduğunda inkar ediyordu fakat aynı zamanda seninle flörtleşiyordu.

Her zaman yakın oluyordu.Bir işle meşgulken veya yemek hazırlarken seni belinden aniden çekerek yüreğini ağzına getiriyordu.Birisi sorduğunda seni korkutmayı sevdiğini söyleyip oradan ayrılıyordu.

𝙈𝙪𝙡𝙩𝙞𝙛𝙖𝙣𝙙𝙤𝙢 ☼︎ 𝘐𝘮𝘢𝘨𝘪𝘯𝘦𝘴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin