𝙒𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙞𝙨 𝙈𝙮 𝙈𝙞𝙣𝙙

2.7K 138 493
                                    

Part 1

Uyarılar:Osman dizidekinin tersine daha cüretkar ve utanmaz,ama iyi yönde

Uyarılar:Osman dizidekinin tersine daha cüretkar ve utanmaz,ama iyi yönde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"İyi de hocam,ben hiç bir şey yapmadım." karşında kalan on iki öğretmene ve Işık'a baktın.

Necdet,tek kaşını ukala bir şekilde kaldırarak masada dikleşti "Sen değil misin Osman'la bir olup kermeste bira ticaretine atılan?" kinayeyle sordu.

Kafanı sallayarak onayladın "Mesleğe erken atılmakta fayda var." kıkırdayarak yanında kalan Işık'a göz kırptın.

"Terbiyesiz..." derin bir nefes aldı ve önündeki kağıtları düzeltti "Evet arkadaşlar..Kararımızı verelim ne yapıyoruz?"

Bütün hocalar teker teker el kaldırırken Burcu hoca ve dersine girmeyen bir hoca el kaldırarak gitmeni engellemiş oldu.

Gülümseyerek Necdet'e baktın.

Sinirle odadan çıkmanı söylediğinde burnunu çektin ve odadan çıktın.

Diğerlerinin de beklediği odaya tekrar girdiğinde herkes sana döndü.

Eda,şaşırtıcı bir şekilde sana gülümsediğinde sende ona gülümseyerek hepsinden uzak bir yere oturdun.

Onlar genelde bir takım halinde takılırlardı.Sen ise sadece Osman'la ilgileniyordun.Demek istediğim iletişimin olan tek kişi oydu.

Gözlerini camdan ona döndürdüğünde Kerem'in söylediği bir şeye güldüğünü gördün.Bir süre onu inceledikten sonra Sinan'a döndüğündeyse seni gördüğünü farketmiştin.

Bok Necdet bir kaç dakika sonra Işık'la içeri girdiğinde oturduğun yerden kalkarak çantanı sırtına taktın.

"Yine paçayı kurtardınız,yine Burcu hoca yüzünden atamadım sizi.Ama bir gün..bir gün tekmeleyeceğim kıçınızı." ukala bir şekilde söyledi ve götünü dönüp gitti.

"Taktın sen de ha." kendi kendine mırıldanarak kapıya doğru ilerlerken Eda'nın seslenmesiyle ona döndün.

"Şey diyecektim ya,öğle arasında Işık'la yanına gelelim mi?Laflarız biraz." gülümsedi ve İşık'ı dürterek gülümsetti.

Yüzüne bir gülümseme takınarak kafanla onayladın.

Üç ders sonra öğle arasında Eda ve Işık geldiğinde bahçeye çıktınız.Boş bulduğunuz bir banka yerleşerek oturdunuz ve sohbet etmeye başladınız.

𝙈𝙪𝙡𝙩𝙞𝙛𝙖𝙣𝙙𝙤𝙢 ☼︎ 𝘐𝘮𝘢𝘨𝘪𝘯𝘦𝘴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin