Uyarılar:Fluff
Üstüne geçirdiğin elbiseyi kapatmaları için yardım istedin ve yardımcıların etrafına toplanmasını izledin.
Her birine teker teker gülümseyerek teşekkür ettin ve makyajını yapmalarına izin verdin.
Tamamen hazırlandığında çekim alanına yaklaşıp Robert'a el salladın.
Kocaman gülümsemesiyle hızlı adımlarla sana yaklaştı ve ikinizinde kostümüne dikkat ederek kocaman sarıldı.
"Sonunda buldum seni!" kıkırdayarak senden ayrılıp saçını düzelti Jhon,yani çekim yönetmeniniz yanınızdan geçerken Robert'ın da duyabileceği şekilde fısıldadı "Sabahtan beri Y/N ne zaman gelecek diye başımızın etini yedi değerini bil."
İkinizde güldünüz,bir süre kendi aranızda sohbet ederek vakit geçirdiniz,Bella da hazır olduğunda çekimlere başladınız.
Size söylenen her türlü pozu profesyonellikle verdiniz ve çekimleri tamamladınız.
Robert'tan ayrılarak Bella'yla üstünüzü değiştirmeye gittiniz.
Bir taraftan elbise üstünden çıkarılırken bir taraftan da Bella'yı dinliyordun,üstüne günlük kıyafetlerini geçirdin ve Bella'nın yanına çıktın.
"Bence sen de gelmelisin Y/N,eğlenceli olacak." lip gloss'unu dudağına yaydırdı ve daha sonra saçlarını sıkıca bir at kuyruğu yaptı.
"Sanmıyorum Bels..Eğlenmekten çok yorulurum gibi hissediyorum." incelikle reddederek sırt çantanı takarak Bella ile Robert'ın yanına gittiniz.
Hepiniz hazır olduğunuzda arka kapıdan çıkarak evlerinize ayrıldınız.
Eve vardığında rahat kıyafetlerini giyerek Netflix izledin.
Akşama doğru karnın acıktığında mutfağa giderken çalan telefonunla geri döndün.Ekranda yazan "Bellss kişisi arıyor "u gördüğünde derin bir nefes vererek açtın.
"Hızlıca buraya gelmelisin yoksa Morgot,Robert'ı kapacak." kıkırdadı.
Uzaklaşan müzik sesini duyduğum Bella'nın da oradan uzaklaştığını anlamış oldun Bella göremese de gözlerini devirerek sıcak su ısıtıcısını kapattın.
"Morgot kim?" mırıldandın ve salona geçerek tekrar koltuğa oturdun.
Garip sesler çıkarttı ve Gigi'yle konuşmayı kesti "Yeni tanıştık,sanırım Kendall'ın arkadaşıymış."
"Robert'ı kapıyorsa bana ne Bell?" gözlerini devirerek sordun.
Aynı heyecanla yanıtladı "Robert'tan hoşlandığını bilmediğimizi mi sanıyorsun?Y/N biz senin en yakın arkadaşlarınız!Kendine gel." Gigi'yi de kastederek söyledi.