Uyarılar:Birbirinizi önceden tanıyorsunuz.Bucky tetikleyici kelimelerden kurtulurken onunlaydın.
Kapıyı yavaşça açtın ve toplantı salonuna girdin,Fury'nin ekrana bakarak bir adamı işaret ettiğini gördün "Bu adamı istiyorum."
Ekran değişti ve bu kez ekrana siyah bir adam geldi "Ve onu da! bu konuda bize sadece onlar yardım edebilirler."
"Efendim istediğiniz bilgileri getirdim." masaya adımladın ve sana ayrılan sandalyeye oturdun.
"Teşekkürler ajan y/l/n." yüzüne kısaca bakarak dosyayı incelemeye başladı.
"James Buchanan Barnes." mırıldanarak ekranı incelemeye devam ettin.
"Onu tanıyor musun?" dikkatını dosyadan sana döndürdü.
"Steve geçmişe gitmeden önce bir görevde çalışmıştık,işinde gerçekten çok iyi ve çok soğuk." tek kaşını kaldırıp indirdin.
"Son zamanlarda küçük bir kızla görünüyormuş,evlat edindiği söyleniyor." bir ajan köşeden söylediğinde Fury'e döndün.
"Adamım bu işi kabul etmesine imkan yok." kıkırdayarak söyledin ve toplantı salonundan ayrıldın.
Asansörün çağırma düğmesine basarak telefonunu cebinden çıkarttın ve Sam'in numarasını tuşladın.
"Hey bebek!" gelen yüksek seslerin arkasından konuştu.
Kaşlarını çatarak asansöre bindin "Hey Sam!Neredesin?"
"Zemo'nun evindeyim.Burada bir kaç kız ve yüksek müzik var." kahkaha attı.
Müzik sesi yavaşça uzaklaştığında odadan ayrıldığını anladın "Sana ve metal kollu ateşli arkadaşına ihtiyacım var."
"Vay canına,ateşli metal kollu.Ne için bize ihtiyacın var?"
"Yeni bir görev için, bir tür serum var.Bu seferki Bucky kadar masum da değil,insanlar ölüyor." kısaca özetledin ve istediğin kata geldiğinde indin.
Deri ceketini düzelterek binadan çıktın,arabana binerek yerleştiğin sırada Sam derin bir nefes aldı "Bucky'nin isteyeceğini düşünmüyorum y/n,biliyorsun..çok yoruldu."
"Biliyorum ama en azından konuşmam için bir şans ver." mırıldanarak arabayı çalıştırdın.
"Peki sana konum atacağım." onayladı.
"Teşekkür ederim bebeğim." kıkırdayarak telefonu yüzüne kapattın.
Yaklaşık on dakika sonra attığı konuma vardığında arabanı park edip gösterişli eve girdin,Zemo bir suçlu olsa da bir Baron'du.
"Uh selam?" içeriye doğru girdiğinde Sam birden sana döndü.Yüzüne beklemediğin bir sevinç yerleştirdiğinde garipçe sarıldınız.
"Seni görmek çok güzel!" Sam tüm samimiyetiyle söyledi.