Probrala jsem se vedle Lukase. Venku se setmělo. Držel mě v obětí. Po tváři mi přelétl letmý úsměv. První od....od Edmondovy smrti. Potichu jsem se zvedla a přešla ke vchodu do jeskyně. "Jak se cítíš?" ozval se hlas za mými zády. Prudce jsem se otočila. Přitom pohybu se mi nohy zapletly do sebe a strop se houpal připravila jsem se na tvrdý dopad. Zavřela jsem oči. Náraz se nekonal. Zachytil mě svou svalnatou teplou rukou." Točí se mi hlava, jinak dobrý" Nebyla to tak úpně lež. Musíme se dát na cestu. Tak nebudu fňukat. I on spadl z útesu.
"Co ty?" Zeptala jsem se ho na oplátku. "Dobrý, a ty můžeš jít, a tím nemyslím jen lehkou procházku na čajíček v zahradě s dalšími křehotinkami z paláce, mám na mysli tvrdý a dlouhý pochod." Jeho slova mě zaskočila a zasáhla tvrději než rána pěstí. Slzi se mi drali do očí. Ne. Ne nebudu brečet jsem princezna sestra Edmonda z Liliastu. Nebudu brečet jako malá holka tu radost mu nedopřeju. A nepoztěžuji si jediným slovem. Ještě líp, kromě toho nezbytného ode mě neuslyší ani ň. Zabalila jsem si věci do pláště a ten si uvázala jako batoh. Vylezla jsem z jeskyně podle lišejníků a tvaru mraveniště stojícího opodál jsem určila západ a vydala se tím směrem za mnou zazněly kroky, odolala jsem pokušení se ohlédnout přes rameno, pokud se mnou nechce jít nemohu ho nutit. A je mi to vlastně jedno. Ať si dělá co chce. A pokračovala jsem v chůzi.Moc mě mrzí, jak dlouho mi trvalo vydat tuhle kapitolu neměla jsem nápady na jméno Elizina království za název vděčím své sestře, která mi poradila ať si dám nějaká kritéria a podle nich vymyslet a upravit slovo.
Liliast je odvozeno od Ílias (Trojské války) a lilie jež je simbolem ryzostí a upřímnosti.Vaše Brysinger
ČTEŠ
Od Trůnu neutečeš
FantasyKdyž chcete získat tučné výkupné, není nic jednoduššího než unést princeznu. Stačí obejít stráže a unést malou holku umí snad každý. A to je důvod proč šestnáctiletá princezna Beata Rosalinda Yrina Scarlet Karen ( BRYSK) noc co noc opouští bezpečí h...