24

331 18 28
                                    

Her zamanki moodum:)

Media: Çok tatlı olan tavşanım....🐇💗

.............

Aynada ki iğrenç yansımama bakıp göz devirdim. Gözlerim şişmiş ve burnum kızarmıştı ama bunu umursayacak durumda değildim. Burak için üzülürdüm, ağlardım ama kimseye belli etmezdim. Dışarıdan o yüzden bir buzdolabına benziyordum. Burak ile konuşmama kararı almıştım bu arada. Aylin ile arasına girmek tercihlerim arasında yoktu. Aylin'i hiç sevmezdim. Onunla uğraşabilirdim belki biraz. Burak ile ilişkisini de kendisi bitirmişti zaten. Aylin ne mal kızdı.

Okula doğru adımlarken kulaklıklarımı kulağımdan çıkarmadım. Konuşmam gereken biri yoktu ne de olsa. Ozan ile konuşurdum ama o okula geç gelirdi. Abimin dediğini yapmamıştım ve evde yalnız kalıyordum. Yalnız kalmaya ihtiyacım vardı. Ağaçların altındaki banka gözüm kaydığında Burak'ı gördüm. Tek başına oturuyordu. Gözlerimiz kesiştiğinde gülümsedi ve göz kırptı. Yaptığı bu harekete içten içe heyecanlansam da gözlerimi devirdim ve okul binasına girdim. Hiç biryere uğramadan sınıfıma girdiğimde kendi sıramı es geçmiş sınıftaki boş yerlere göz gezdirmiştim.

Cam kenarı en arkada Sinan tek başına oturuyordu. Sinan basketbol takımındandı ve sınıfta ara sıra da olsa konuştuğum sayılı kişilerdendi. Sırasının önünde dikildiğimde beni farketmiş ve başını kaldırmıştı. Gözgöze geldiğimizde şaşırsa da gülümsemişti.

"Birşey mi oldu Hira?"

"Ben senin yanında otursam olur mu?"

"Neden ki?"

"Ya hastayımda ben başım da ağrıyor uyuyacağım derslerde. Burası çok göze batmıyor. "

"Olur, oturabilirsin tabiki. Geçmiş olsun bu arada."

Cevap vermedim ve gülümsedim. Sinan yerinden kalktı ve kalorifer tarafına oturmama izin verdi. Hızlıca yerime oturdum. Durdurduğum müziği başlattım ve başımı sıraya yaslayıp gözlerimi kapattım. Hafifçe gözlerimi kırptığımda bana doğru gelen Burak'ı gördüm ve gözlerimi kapattım. Müziğin sesini de kısmıştım.

"Naber Sinan?"

Burak'ın sesini duyduğumda hareket etmemek için üstün bir çaba verdim. Bir ödülü hakediyorum bence.

"İyiyim kaptan sen nasılsın?"

"Bende iyiyim ne olsun. "

Arada kısa bir sessizlik olduğunda Burak boğazını temizledi.

"Ben Hira ile konuşacaktım."

"Hira hastaymış da derslerde uyumak için yanıma geçti. Uyudu şimdiden baksana sonra konuşursun konuşacağını."

Kısık şekilde konuşmalar duydum ama anlayamadım. Yanımda bir hareketlilik hissetsem de gözlerimi açmadım. Burak gitmişti galiba. Üzerime pamuklu birşey örtüldüğünde kıpırdandım hafifçe. Sinan tahminimce pamuklu bir ceketi üzerime örtmüştü. Ceket iyice her yerimi kapattığında ellerini üzerimden çekmedi. Elleri saçlarıma dokunduğunda anladım. Bu Sinan değildi. Kokusu burnuma dolduğunda iç geçirdim. Kulağımda ki kulaklıklarımı da çıkarmıştı.

"İlk ders boşmuş lan!!"

Sınıftan birinin böğürmesi ile yerimde titredim. Bok var bağırıyordu. Sınıftan gürültü geldiğinde Burak'ın sesini duydum.

"Bağırmasana lan gerizekalı! Uyuyor kız."

Sınıftan birkaç homurtu geldikten sonra sessizleşmişti. Sınıf boşalmıştı sanırım çünkü çıt bile çıkmıyordu. Yanımdaki varlığı tekrar kendini belli edince uyku numarama devam ettim. Kulağıma doğru sıcak nefesini verince içim titredi. Burak'ın üzerimde bıraktığı etki çok fazlaydı...

MELEK |TEXTİNG| *tamamlandı*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin