Arkadaşlar Michele Morrene'ye düşmeyen var mı?
365 DAYS filmini kesinlikle öneriyorum harika bir filmm...
____________________
Resmen beni güzel bulmuştu! Hem de okulda ki çoğu kızdan! Şuan görüş açısında olduğum için pek sevincimi gösteremiyordum ama valla billa çok mutluydum. Oturduğum sandalyeden kalktım ve onların masasının önünden geçerken Ozan'ın sözleri kulağıma geldi.
"Ulan Burak, Hira'dan etkilenmeyen de kendini siksin abicim."
Burak beni gördüğü için Ozan'ın dediği şeye sırıtıyordu. Sırıtırken başıyla onayladı. Ay bebeğim bak yine beni güzel bulduğunu kabul etmişti. Arkasında durduğum Ozan'ın ensesine yapıştırdım bir tane ve yanına oturdum.
"İnsan kankası hakkında nasıl böyle şeyler söyler Ozi... Ayıp..."
Ozan şaşkınca bana bakarken ben güldüm haline. Ozan ile lisenin ilk gününden beri arkadaştık. Öyle aşırı sık görüşmezdik ama her gün konuşurduk. Aynen hiçte sık görüşmüyormuşuz. Ozan Burak'ı sevdiğimi bilmiyordu tabiki. Gerçi kimse bilmiyordu onu sevdiğimi.
"Ya kankacım ben gelmiş burda seni övüyorum senin yaptığın şeye bak. Kaç erkek geldi benden numaranı istedi biliyor musun? Hiç birine vermedim tabiki numaranı."
Bayık bir şekilde yüzüne baktım. Kesin numaramı vermişti birilerine.
"Doğruyu söylemeni bekliyorum Ozan."
Ozan elini ensesine attı kaşımaya başladı. Yalan düşünüyordu şuan. Köpekti. Tam köpekti. Sonunda yüzüme pes edercesine baktı.
"Kanka bir tanesi çok ısrar etti hatta bana 100 TL verdi. Napayım kabul ettim. Ama söz verdi kimseye vermeyecek numaranı."
Derin bir nefes verdim seslice ve bıkkınca sırtımı geriye yasladım. Bu Ozan beni delirtecekti.
"Kızın numarasını niye sormadan millete veriyorsun aptal?"
Burak'ın sesiyle bakışlarım ona döndü. Bu onu niye rahatsız etmişti ki. Ay bu beni kıskanıyor muydu yoksaaa!
"Of sizde şakaya gelemiyorsunuz. Vermedim tabiki biricik kankamın numarasını. Ama o aldığını düşünüyor. Bizim bakkal Hüseyin amcanın numarasını verdim Burak. Valla çok gülesim geldi ama ciddi kalabildim şükür."
Ben Ozan'ın suratına ciddi mi diye bakarken o salak salak sırıtmıştı. Burak'a baktığımda sessizce ' siktir git' demişti.
Ozan'a tekrar baktığımda iki masa ötemizde oturan bir kızı kestiğini gördüm. Yanımdan bir kız geçerken durdurdum ve kızın ismini sordum.
"Kimi kesiyorsun sen Ozi?"
Ozan hülyalı hülyalı bakmaya devam etti. Bu çocuk salaktı gerçekten. Burak'a baktığımda bana baktığını gördüm. Kaşlarımla Ozan'ı gösterdim ve göz kırptım. Güldü ve izlemeye başladı.
"Bilmiyorum kanka adını ama kız 10/E den. Baksana ne kadar güzel..."
Birazdan yapacağım ibnelik için kendimi hazırladım. Boğazımı temizlemek için birkaç kere öksürdüm.
"Ozan neden 10/E sınıfındaki Azra'yı kesiyorsun!? Çok beğendiğini mi söylüyorsun?! Oha!"
Bağırarak söylediğim cümleler ile Azra bize dönmüş ve Ozan'a bakmıştı. Ozan ise bana küfür eder gibi bakıyordu. Azra ve arkadaşları kantinden çıktığında Ozan bana korktuğu şekilde baktı.
"Mahvedeceğim seni Hira!"
Üzerime atlayacağı sırada kalktım ve Burak'ın arkasına geçtim. Burak da ayağa kalkmış beni arkasına almıştı. Ozan ise kızgın bir boğa misali bana ulaşmaya çalışıyordu. Burak Ozan'ın kolundan tuttu ve sırtında sabitlediğinde Ozan acıyla inledi.
"Kızı rahat bırak it. Hakettin bunu sen."
Ozan söylene söylene kabul ettiğinde Burak onu bıraktı. Ozan bana tripli tripli baktı ve garip bir şekilde yürüyerek burnu havada gitti. Burak yüzünü bana döndüğünde güldü.
"Tekrar söylüyorum sen çok fena birşeysin Hira. Dikkat et bir dahakine seni kurtaracak bir Burak olmaz. "
"Kendim de halledebilirdim. Eğlence olsun diye arkana saklandım."
Alayla güldü ve saçlarını karıştırdı. Aniden kolumu tutup arkamda sabitledi ve bedenimi duvara yasladı. Gafil avlanmıştım!
"Hala halledebileceğini mi düşünüyorsun? Basit bir hareketi bile etkisiz hale getiremedin."
Duvara yaslı bedenim iyiden iyiye gerilmişti. Şimdi gösterecektim ona gününü!
"Çok hafife alıyorsun beni."
"Hadi yaa?"
Cümlesi biter bitmez çevik bir hareketle kolumu ondan kurtardım ve aynı şekilde ben onun kolundan tutup arkasında sabitledim. Ama ben onun gibi duvara yaslamadım bedenini. Kafasını tuttum ve masaya yasladım. Bir bacağımı da kaldırdım ve sırtına baskı uyguladım kalkamaması için. Yüzüne doğru eğildim ve şaşkın yüzüne baktım.
"7 yıl jimnastik ve 4 yıl boyunca savunma dersi aldım. Gerçekten beni hafife alma..."
Tıslarcasına yüzüne baktım ve onun cevap vermesine izin vermeden serbest bıraktım. Yavaşca doğrulduğunda belini ovdu. Kantinde çıkmadan önce göz kırptım ve son lafımı da koydum.
"Hira 1- Burak 0"
Bizim kız yine bildiğiniz gibi çok fenaaaaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK |TEXTİNG| *tamamlandı*
Short StoryMelek: Ama bak vallahi yazık oldu bugün Melek: Çok güzeldim çünkü Burak: Kime göre? Melek: Gözü olan herkese göre bebeğim:) (Görüldü)