EBOOK AKULAH ARYANA

369 8 6
                                    

Novel pertama saya ni dah ada versi ebook. Siapa berminatt bolehlah piem.

Kisah Aryana ni penuh dugaan. Tapi dia tak mengalah dengan keperitan. Kalau yang dah baca MELATI rasa hidup Melati tragis. ARYANA ni apa kurangnya.

❤️❤️❤️

Aku terdiam tanpa menjawab soalan lelaki itu. Kalau bukan Aydan, siapa pula?

“Jadi, memang betullah awak dah ingat semua?” Soal Aydan lagi.
Aku terpempan. Aku mendongak memandang Aydan yang sudah bangun mundar-mandir di hadapanku.

“Jawab Aryana!” Aydan mendesak lagi. Intonasinya berubah sedikit keras.

Aku tersentak.
“Ya! Saya ingat semuanya. Saya tak pernah hilang ingatan pun. Puas hati awak?”
Aku mengakui kebenarannya. Aku sudah letih berpura-pura di hadapan lelaki itu. Aku bangun dari duduk dan menghadap lelaki itu.

Aydan tersentak.
“Tapi kenapa Arya?” Nadanya kedengaran kesal.

“Sebab saya tak ada sesiapa. Hanya mama yang hulurkan simpati pada saya ketika itu.” Aku mula sebak.  Tangan kugenggam menahan segala gelodak di hati.

“Saya kan ada.” Aydan berkata perlahan. Dia menunduk memandang wajah sendu gadis itu.

Aku mendongak mencari wajah lelaki itu. Aku ketawa perlahan.
“Awak ada?” Soalku sinis.

Aydan terpempan melihat reaksiku yang sinis.

“What do you mean? Saya cari awak macam orang gila tahu!” Suara Aydan melengking.

“Awak tipu. Awak tak pernah ada untuk saya, Aydan. Saat saya didera Hakim, saya boleh faham awak tak ada sebab saya tak kenal awak lagi. Tapi saat saya ditangkap Hakim, mana awak? Saat saya diperkosa bagai binatang oleh dia, di mana awak? Saat saya dijual menjadi pelacur, di mana awak?” Aku sudah mengongoi. Pedihnya mengingati hari semalam yang pedih.

#mellmariann
#ebook

Nak beli sekali ngan ebook saya yang lain pun boleh

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nak beli sekali ngan ebook saya yang lain pun boleh. ☺️

Akulah.. ARYANA ( Sudah Terbit ) Where stories live. Discover now