Hatırlatma
Koşarak kapıyı açtım . Yine kimse yoktu tam bağırmaya başlıyodum ki . Kapıdaki mektubu fark ettim . Üstünde adım yazıyodu.
Bu ne lan
Mektubu alıp içeri girdim . Tam mektubu açıcakken telefon çaldı .
Bilinmeyen Numara
Açsam mı lan acaba . Kim ki bu . Ooff bildiğin korku filminin içindeyim . Dur açam bari.
Rs : Alo
Rs : Heeyy orda biri var mı
Lisa sen misin piç . Bak eğer şaka yapıyorsa-
Kes sesini beni dinle
Rs : ehw ehw beni dinle.
Yemezler. Sensin dimi zile basıp kaçan piçSANA SON KEZ DIYORUM KES SESINI VE BENI DINLE . NE DERSEM YAPMAK ZORUNDASIN.
Rs : Yapmazsam ne yapıcaksın . Zilime basıp kaçmaya devam mı ediceksin
O KIMSENIN BILMESINI ISTEMEDIĞIN SIRRINI HERKESIN BILMESINI SAĞLARIM.
Rs : N-Ne
Lütfen kimseye söyleme yalvarırım lütfen.NE OLDU . KORKTUN BAKIYORUM.
Söz veriyorum ne dersen yaparım yeter ki kimseye deme.
Zamanı geldiğinde yapman gereken şeyleri söylüycem . Beklemede kal.
Dedi ve telefonu kapattı . Korkmaya başlamıştım . Tek istediğim tüm bunların rüya olmasıydı . Elime mektubu aldım ve açıp okumaya başladım .
Eğer herhangi birine benden bahsedersen olucak şeyler sadece seni üzmeyebilir. İlk görevini yakında söylüycem . Şimdilik uslu bir kız ol Rosie.
Kalbim sıkışmaya başlamıştı . O gün olanlar gözümde canlandı . Yaptığım şeyin doğru olmadığını biliyordum ama o zaman küçüktüm dogruyu ve yanlışı ayırt edememiştim .
Sonra tekrar telefonum çaldı . Kalbim durmuş gibiydi . Canım fiziksel piskolojik iki türlü de acıyordu . Elim titriye titriye telefonu açtım arayan kişiyi görünce biraz daha rahatladım lisaydı.
Ls : Selamm karıcımm
Rs : S-selam
Kahretsin sesim titremiştiLs : Rose sen iyi misin
Rs : Evet
Ls : Emin misin yanına gelmemi ister misin
Rs : evet iyim dedim ya
Sonra arkadan bir ses duydum bu jimin di .
Jm : Bişey mi olmuş
Ls : bilmiyorum ki . Sesi kötü geliyor
Rs : Bişey yok dedim ya . İyiyim ben merak etme
Ls : İyi ol ya da olma buraya geliyorsun . Herkes bizde film felan izliycez takılcaz gel işte
Rs : herkes derken ?
Ls : Tae , jimin , jungkook , Mina
Rs : mina mı o ne alaka amk
Ls : off bilmiyorum ( fısıldayarak ) jiminle birlikte geldiler birşey diyemedim .
Rs : off tamam geliyorum
Ls : öptüm karıcım. Çabuk gel abur cuburları zor saklıyorum tae den .
Tae : Sakladığını biliyordum
Ls : eyvah . Acale et Rose.
Dedi ve telefonu kapattı . Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım .
Tamam sakin ol Rose herşeyi düzelticeksin yeter ki sakin ol. Odama geçip dolaptan kıyafet seçip giyindim .
Lisa nın evi bize yakın diye yürüme gidiyordum . Sonra aklıma abur cuburlar gelince koşmaya başladım .
10 dakkalık yolu 5 dakka da gelmiştim ama nefes nefeseydim . Kapının orda 2 dakika soluklandıktan sonra zile bastım . Kapıyı jimin açtı .
Jm : hoşgeldin
Acayip tatlı gözüküyordu gülümsemeden edemedim .
Gündelik giyinmisti ama garip bir şekilde tatlıydı .
Rs : Hoşbuldumm
Dedim ve içeri girdim girer girmez lisa üstüme atladı nasıl atladıysa beraber yere düşmüştük .
Rs : AĞĞ LISA KALK ÜSTÜMDEN LISAAA
Bana sımsıkı sarılmıştı .
Ls : Aman Tanrım Kahverengi saça geri mi döndün aşırı tatlı gözüküyorsunn
Diyip öpmeye başladı .
Rs : Lisa tamam dur lisaaa
Ayrica kahverengi saça geri dönmedim daha boyatmadım saçımı o yüzden böyle
Tae : Bismmillah brownsé gözlerim bugünü görcekmiydi
Jm : Neden abarttınız ki saç işte
Ehw ehw saç işte inadına boyatmıycam gör sen
Mina : Selam Rosie
Ls : Öhm Öhm ona sadece ben Rosie diyebilirim kusura bakma mina
Rs : Selamm mina
Ee izlemiycekmiyiz film
Ls : doğru hadi izliyelim ROSİE
Bastıra bastıra söylüyordu arada sırada beni kıskanıyordu ve bu çok komik oluyordu genelde.
Mina : bu arada birkaç kişi daha çağırdım sorun olmaz umarım . Onları beklesek olmaz mı ?
Lisa ile göz göze geldik . Gülmemek için zor duruyordum çünkü lisa mina nın taklidini yapıyordu arkadan .
Biz cevap vermeden jimin atladı .
Jm : olur bekleriz sıkıntı olmaz . Kimleri çağırdın peki
Lisa bu sefer jimin taklidini yapınca dayanamadım ve anırdım. Şuanda herkes bana bakıyordu .
Jm : komik olan ne ?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın . Bu arada takip ederseniz çok sevinirim ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry | Jirose
General FictionJm : Bir şartla özürünü kabul ederim Rs : Neymiş o Jm : Bir özür öpücüğü