19.Bölüm

1K 105 79
                                    

Hatırlatma

Jm : Allah kahretsin sesli mi söyledim

Jm : Şey ben aslında . Şeyy şey işte

Rs : Ne o şey

Jm : Sen bebek gibisin çabuk korkarsın o yüzden dedim evet evet bu yüzden

Bi an ciddi ciddi benden hoşlanıyor sanmıştım . Ne diye hemen sevindiysem mal gibi.

Rs : Ben mi korkucam ha . Rüyanda görürsün.

Jm : Bu kadar saf olma

Rs : Ne

Jm : Yok birşey

Fısıldayarak bişey söylemişti ama duymamıştım.

Rs : Korku filmini açıyorum . Bakalım ödlek jimin dayanabilecek mi

Jm : Beş dakka sonra jimin oppa ben korkuyorumm ~ diyeceğine eminim.

Rs : Ha görücez.

Filmin daha başındaydık ama jimin benden daha çok korkuyordu  .

Jm : Midesiz misin rose bu kan sahnelerini nasıl izliyorsun.

Rs : Ne oldu korkcan diyodun ha göt gibi kaldı- Aaaaa

Ben daha sözümü bitiremeden biri cama taş attı o an ki şeyle korkmuştum. Reflek olarak direk jimine yaklaşıp kolunu tuttum. Korktuğumdan değil tabi ki o kısa , çabuk kaybolur bulamam felan onun için yani.

Jm : Ne demiştin rose.  Tekrar etsene bi kere daha

Jm : Ben dedim soluğu benim kaslı mükemmel kollarımda alırsın diye. Sakalımız yok ki sözümüz geçsin.

O bunu dedikten sonra tekrar cama taş atıldı gerizekalı ben tekrar atıcaklarını düşünmediğim için azıcık korkmuştum. Bi anda jimine sarıldım ve gözlerimi kapadım.

Rs : Jimin şu neyse çöz lütfen

Jm : Bende uslu rosie yi mezara gömdük diye üzülmüştüm.

Jm : Tamam bekle, bakalım kimmiş gelen

Ayağa kalkıp gidiyordu ki ben izin vermedim . Tek kalmak istemiyordum.

Rs : Gitme dur . Seni öldürürse beni koruycak biri kalmaz.

Jm : Doğru ben nasıl unuttum. Seni korumak için yaptım oysaki o kadar kası.

Rs : Dalga geçme korkuyorum.

Jm : Tamam merak etme sana zarar vermelerine asla izin vermem .

Dedi ve saçımı okşamaya başladı. Onun yanında hiç olmadığım kadar huzurluydum. Cama taş atan herife teşekkür etmem gerekiyor sayesinde haberi bile olmayan kocama sarılıyordum.

Jm : Sende benimle gel o zaman bakayım kimmiş bebek rosie yi korkutan .

Rs : Dur . Belki gider beş dakka sonra bekliyelim .

Jm : Peki sen nasıl istersen

Bi anda sarılmama karşılık verince kalbim depar atmaya başladı . Bu çocuk beni en sonunda kalp krizine sokucak .

Akşam olmuştu çoktan ve benim baya uykum gelmişti . Hala jiminle birbirimize sarılıyorduk :)

Esnediğimi fark etmiş olucak ki jimin

Jm : İstersen uyu sen

Rs : Sen napıcaksın

Jm : Seni izlerim

Rs : Ne

Jm : Allah kahretsin yine mi sesli söyledim.
Şey yanii biri yine cama taş atıp seni korkutmaya felan çalışabilir o yüzden ben uyumasam daha iyi

Jiminin söylediklerinden sonra biraz süphelenmiştim, belki o da benden hoşlanıyordur . İnşallah yarabbim aminn.

Yorganın içine girdim ve sırtımı jimine doğru dönüp uyumaya çalışıyordum evet doğru sadece 10 dakika sürse bile jiminle sarılmanın verdiği o huzuru hissettikten sonra yatak rahat gelmiyordu .

Jm : Ne oldu bensiz uyuyamıyor musun yoksa

Dedi ve bi anda bana arkadan sarıldı . Bunu beklemiyordum şaşırmıştım ne diyeceğimi bile bilmiyordum.

Rs : Jimi-

Jm : Şşşh uyu

Rs : Ama

Jm : Aması maması yok uyu küçük hanım

Bunu dedikten sonra daha fazla konuşmaya çalışmadım. Zaten amacım dünden razı gibi gözükmemekti . Şimdi jiminin o sıcacık kollarının tadını çıkarabilirim .

Tae beni bu güzel ana sürüklediğin için nikah şahidim yapıcam seni aslan parçası.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Sınır 45 bu sefer çünkü Çok hızlı 40 oluyor.

Bu arada sarı jhope u görmüş müydünüz mhmhmm maşallah 🔥🔥

Bu arada sarı jhope u görmüş müydünüz mhmhmm maşallah 🔥🔥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sorry | Jirose Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin