Medya mükemmel bu arada aksbsksgsmsbsns
Hatırlatma
Rs : Eve gidicem , kendimi iyi hissetmiyorum
Ls : Peki ne oldu , niye ağladın
Rs : Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum
Dedim ve sınıftan çıktım , koridorda hızlı yürüyerek çıkışa ulaştım . Öğle arası dışarı çıkmak serbestti . Eve doğru yürüyordum , ama aklım jimindeydi.
Rose dan
Eve gelmiştim ama içerden kavga sesleri geliyordu.Annem sinirli şuanda ve ben okuldan erken geldim ağzıma sıçmasa iyi . Girmeden önce içimden bildiğim tüm duaları okudum . Allah kerimdir gidelim
Anne : BIKTIM , ANLIYOMUSUN BIKTIM , BENİ APTAL YERİNE KOYMANDAN BIKTIM
Baba : SANA DAHA KAÇ KEZ DEMEM LAZIM , O KADINI TANIMIYORUM
Anne : ROSE U DA SENİN YÜZÜNDEN KABUL ETTİM , Bİ DE YETMİYOMUŞ GİBİ BAKTIM , BÜYÜTTÜM
Anne : EMEKLERİMİN KARŞILIĞINI BENİ ALDATARAK MI VERİYORSUN
Sanırım söylemeyi unuttum , evet evlatlıktım . Önceki öz ailem benden nefret ederdi . Durmadan evin huzurunu bozduğumu söyleyip dururdu öz annem , öldüresiye döverdi . Sebebi ise babamı aldatırken yakalamamdı . Daha 7 yaşındaydım . Ve aldatmanın ne olduğunu dahi bilmiyordum . Bende ne gördüysem anlattım babama , annem yalan söylediğimi çocuk işte televizyonda ne görüyorsa onu söylüyor diyerek geçiştirdi . Salak babam da inandı. Ertesi gün babam işe gidince öldüresiye dövmüştü .
O günden sonra annemden korkmaya başlamıştım. Ondan uzak durmaya başladım . Ama bi gün yakalandı . Babam kendi gözüyle görmüştü . Birbirlerine bağırdılar sonra babam sinirlendi ve anneme vurdu bense onları ayırmaya çalışıyodum babam sinirlendi ve çekip gitti . Annemse tüm hırsını benden aldı . O gün yediğim dayağı ömrümde hiç yememişimdir . Sonra ne oldu komşumuz benim ağlamalarımı çığlıklarımı duyup çocuk hizmetlerini aramış.Annemin beni dövüp dövmediğini sormuşlardı ama ben korkumdan cevap veremiyordum sadece sessizce ağlıyordum sonra ne olduğunu fark ettiler ve beni ailemden uzaklaştırdılar bi yetimhaneye yerleştirdiler . Garip bi şekilde geldiğim ikinci gün sahiplenmiştim . Şuanki ailem tarafından .
Şuanki annemin de beni istememiş olması canımı yakmıştı .Tek istediğim mutlu bir aileydi ve birazcık sevgi. Çok mu şey istemiştim.Ne yaptımda herkes benden nefret ediyordu. Belki de sevilmeyi hak etmiyorumdur . Şu filmlerdeki kötü karakter olmak benim kaderim heralde.Ben orda dikilmiş bunları düşünürken beni fark ettiler.
Anne : Rose gerçekten düşündüğün gibi değil.
Rose : Bunca yıl bana katlandığın için özür dilerim , merak etme ben bavulumu toplar giderim Yetimhaneye .özlemiştim zaten
Anne : Rose bi an sinirle çıktı ağzımdan .Ben seni seviyorum sen benim biricik kızımsın.
O bunları söylerken ben gözlerim dolmuş bi şekilde merdivenleri çıkıyordum.Odama girdim ve kapıyı kitledim . Bazı şeyler çok ağır gelmeye başlamıştı . İstenmeyen kişi olmak canımı yakıyordu.
Baba : Mutlu musun yaptığından , İlk annesine mi benzemek istiyosun
Baba : Neler yaşadığını bilmene rağmen böyle davranman çok bencilce
Anne : Onun orada olduğunu bilseydim , öyle söylemiyim sanıyosun
Hala kavga ediyorlardı . Bense odamdaki küçük banyo da sessizce ağlıyordum . Çok mu çirkindim o yüzden mi herkes benden nefret ediyordu . Bilmiyorum neden insanların beni sevmediğini bilmiyorum. Belki de bunu hak etmiştim. Ben jiminin kabini kırdım ve kader de benim kalbimi kırdı . Yarın okula gider gitmez onu bulup özür dileyicektim.Eğer okula gidersem tabi.
Kapımın tıklanmasıyla irkildim . Bana sesleniyorlardı ama hiçbir şey duymak istemiyordum. Sadece sabah olmasını ve bu lanet günün bitmesi için dua ediyordum. Umarım sabah uyandığımda bütün bunların rüya olduğunu öğrenirim.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry | Jirose
General FictionJm : Bir şartla özürünü kabul ederim Rs : Neymiş o Jm : Bir özür öpücüğü