Amk ben her gün yb atmıyım diye oyu arttırıyom yine ertesi gün sınır doluyo çoktan.
Hatırlatma
Tae beni bu güzel ana sürüklediğin için nikah şahidim yapıcam seni aslan parçası.
Sabah uyandığımda yanımda bi civciv uyuyordu . Sanırım tüm şansımı onla bu odada kilitli kalarak kullandım ama buna değer.
Bi süre sapık gibi onu izledim . Sonra kıpırdamaya başladığını görünce direk uyuyomuşum gibi davrandım . Lütfen yanımdan kalkma jimin lütfeeen.
Jm : Rosiee
Uykulu sesi aşırı sevimliydi . Senin rosie diyen dillerini yerim.
Jm : Uyuyor musun ?
Sakın sakın gülme sakın hayır gülersen sana sarılmayı bırakabilir sakın rosie kendini tut gülme.
Biraz yüzünü yüzüme yaklaştırdı ne yaptığını anlamamıştım sonra fısıldadı.
Jm : Uyurken bile çok güzel
Bi dakka nE. Beni güzel mi buluyordu sakın hayır kızarmanın sırası değil.
Ya hoşlandığı kişi bensem. İnanmıyorum ciddi ciddi benim galiba.Jm : Yanaklarını sıksam uyanmazsın dimi
Sıkmak yerine öp direk ben yine uyanmam bebeğim.
Elini nazikçe yanağıma koydu ama sıkmadı . Bi nikah masasına oturamadık be çemenşi
Sonra bi anda elini yüzümden çekti ve normal sesle konuşmaya başladı.
Jm : Rosieee ~
Aegyo yapıyor aaahh kalbimm.
Jm : uyan artık sabah oldu rosiee ~
Kaçacak yerim yoktu artık mecbur uyanıyor gibi davrancaktım. İnş belli edip herşeyin ağzına sıçmam.
Rs : *esner * Beş dakika daha ~
Fark etmeden onun gibi aegyo yapmıştım.
Jm : Hadi uyan tae belki kapıyı açmıştır bakalım .
Rs : Off tamam
Dedim ve kalktım . Kalkar kalkmaz aynaya baktım saçlarım baya dağılmıştı. Bu çingene halimle bana çok güzelsin dediğine göre ya kör ya da beni gerçekten seviyor . Ben ikinci seçeneği seçicem inş üzülmem.
Saçlarımı kafama göre biraz düzelttim. Ve onun yanına gittim.
Rs : Ne oldu açmış mı kilidi
Jm : Piç açar mı hiç
Tae burdan çıktıktan sonra sana bir sürü aburcubur alıcam. Hakettin kardişim
Rs : Off bu kıyafet de rahatsız edici . Sen burda bekle ben banyo da üstümü değiştirip geliyorum. (Bilgilendirme Odasında banyo var ayrı bi odaya gitmiyor bilgilendirme bitti.)
Jm : Dünkü pijamaların güzeldi aslında
AksbmabxkanskwRs : ha ha ha çok komik
Beş dakika sonra banyodan çıktım.
Jm : Az önceki rahatsız ediciydi bu değil yani öyle miTamam bunu daha güzel görünmek için giymiştim doğru aslında önceki de çok rahatsız edici değildi. Onun yanında daha güzel olmak istiyordum belli olmaz bi anda sırıl sıklam aşık olurmuş felan bana .
Rs : Evet ne var
Jm : Sanırım kızları asla anlamıyacağım.
Bi anda kilit sesi duyuldu tae mi gelmişti.
Hayır yaa daha çok erken taee geldiğin yere geri dön taeeeTae : Biliyorum beni çok özlediniz geri geldimmm
Jm : bi an bizi unuttun sandım
Tae : Rosiee sen beni özlemedin mi ~
Öğk aegyo yapiyordu. Ve bi anda bana sarıldı yanaklarımı yerinden söküyordu resmen.
Tae : Rosiee neden bu kadar sevimlisin senn ~
Jiminin arka tarafta bize sinirli bir şekilde baktığı fark etmiştim kıskanmışmıydı o .
Kıskanıyorsa da boşunaydı tae benden birşey istiyeceği zaman böyle davranırdı.Rs : Dur tahmin edeyim benden bir iyilik istiyeceksin
Tae : Bana jennie yi ayarlasanaa ~
Rs : Hoşlandığın kız o muydu
Salak en başında deseydin ya direk yapardım aranızıBi anda iki yanağımı da sulu sulu öptü ve sımsıkı sarıldı.
Tae : Lisa ya söyleme benim best friendim sensin . Rosie posiem benim. Merak etme bende seni ji-
Jimine ayarlıycam diyeceğini anladığım ande elimle onun ağzını kapattım.
Rs : Tamam anladım sus gerizekalı
O da jiminin burda olduğunu fark edince sustu .
Jm : Bitti mi sevgi kucaklaşmanız . Bittiyse okula gidelim.
Tae : Ne oldu kıskandın mı . Kıskanma tamam ben sana da sarılırım~
Jm : Hayır istemiyorum . Tae dur tae bıraksana
Tae : Tamam kızma erkeklerdeki best friendim sensin bebeğim
Tae bi anda jimine sarıldı ve Yanaklarını öptü şuan tae nin yerinde olabilmek için herşeyi yapardım. Bi dakka bebeğim mi sen hayırdır tae .
Oy verin pls . Bu arada sınır çok çabuk doluyor . Bu sefer çabuk dolmaz diye düşündüğüm için sınır 50 . Bi takip edersenizde çok sevinirim aşkolar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry | Jirose
General FictionJm : Bir şartla özürünü kabul ederim Rs : Neymiş o Jm : Bir özür öpücüğü